deze
* RM-rf wrijft zich in de hand, ah een zaakje Flipz/*nix tegen de rest der Wereld
(w2k, heeft dat ook zo'n 'start'-button?)
A) een algemene discussie over monopolie-vorming in deze thread is onwenselijk en grotendeels irrelevant, ik weet dat bepaalde mensen liever algemeenheden over The Big Picture blaten, maar het heeft nut in een discussie relevante opmerkingen te plaatsen en de context in de gaten te houden;
algemene 'is-MS-het-Rijk-des-Kwaads'-discussies doen het beter in een medium waar mensen ronduit nadruk kunnen leggen op hun 'mening' en daarvoor feitelijke onderbouwing kunnen veronachtzamen.
Tweakers.net is inderdaad politiek correct in het reactie-systeem, emotionele en niet feitelijk onderbouwde reacties worden omlaag gemod, echter mensen die het er niet mee eens zijn kunnen hun reactie-niveau op -1 zetten (en misschien wil Femme voor Tnet-nieuwe stijl zelfs eraan denken om de moderatie-tags niet te tonen voor mensen die dat niet willen)
de reactie van 35Mhz OC
zijn woordkeuze is erg aanvallend, 'maffiapraktijken', 'dicteren' en aan onderbouwing ontbreekt het.
echter ik vind dat dit best op 0 gemod mag worden, an sich kan dit relevant zijn, zeker het standaard inbouwen van webdiensten is een stevig onderwerp in de anti-trust zaak
de reactie van Cheetah
jamme dat dit enkel een reactie op de woordkeuze van 35MHz OC is, en zijn opmerking over ondersteuning van *nix voor MS lijkt me een flinke misser (behalve de vraag of je van *nix kunt spreken, en zaken als Wine, is er ook juist het aspect dat veel *nix-programmatuur als apache, GDlib, php, mysql ook wel degelijk naar windows geport zijn, waar MS dat bewust nalaat)
+4 lijkt me zeker te hoog, maar ik deel Flipz zn inzicht dat dit een goede +2 is, politiek correcte rakker die ik ben
de reactie daarop door Flipz
zoals je zelf in je reactie al opmerkt, je gaat daar eerder voor de Flamebait-moderatie;
jammer dat de moderatie je belangrijker lijkt dan gelijk proberen te halen en je jezelf in ruzie-gedrag laat insneeuwen
zonder het 'ZUCHT', maar zeker 'mongolide' (daar ben ik echt not amused van, dat heb je maar te laten

) had je een paar goede punten.
-1 met vlag-en-wimpel gehaald, en zulke woordkeuze en geblaat over het moderatie-systeem zou ook nog wel naar -2 mogen
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen