Toon posts:

finlux 510 dvd+ ABIT SP 50 Home Cinema Speakesystemr

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds vandaag ben ik in het bezit van een ABIT SP 50 Home Cinema Speaker system deze heb ik besteld omdat ik van mening was dat ik deze zonder problemen op mijn finlux 510 dvd speler kon inpluggen.....

Na mijn mening moet dat theoritisch ook kunnen
Opzich werkt het wel op de WOOFER na.... als ik de woofer plug in het des betreffende booster 'gaatje'prik hoor ik hem dus heeel zacht, ik moet me BASS volume totaal open zetten voordat ik ook maar iets hoor....

ik ben bang dat het aan me finlux ligt omdat ik een andere finlux heb geprobeerd en deze het zelfde probleem heeft...

ook is die woofer niet stuk want wissel ik om te testen even de center in de booster input dan hoor ik dat geluid in een 'bass'vorm dus daar is ook niks mis mee... heb meer het idee dat de uitgang van me finlux iets niet helemaal kan verwerken....

please help want dit geluid is niet echt denderend....

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-03 09:52
wat is een booster?

Verwijderd

Topicstarter
woofer i mean sorry hoor......

• ModmaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-07-2015

ModmaN

Damn i'm good

kan je in de dvd speler niet iets instellen wat met die uitgang te maken heeft :?

lijkt mij dat het daar aan ligt :P

get rich or die try'in

Verwijderd

Topicstarter
nee kan niet.... kan alleen de woofer aan of uit zetten.....

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:53

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

En uitgangstypes? Kun je die instellen? DD/DTS/Dolby?
En andere DVD? Of muziekCD?

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E18 - keuzestress door regeerakkoord, de checklist van links & meer!

Verwijderd

Topicstarter
nee gaat niet het is een erg simpel ding die finlux helaas........ niemand ook een finlux?
Pagina: 1