Vandaag was het weer eens zo ver, mijn msi geeft 4 rode ledjes aan 
Was even de koelpasta aan het vervangen op mijn cpu, doe de koeler er weer op en ik kreeg geen beeld meer. Een maand of 4 had ik al hetzelfde. In het boekje staat dat mijn cpu niet goed geplaatst is, of kapot is.
Dat kan echt niet, want ik gebruik een spacer, en ik zie ook nergens dat de core is afgebrokkeld.
Even een lijstje van wat ik al heb gedaan:
• Alles uit mijn pc gehaald en een uur met rust gelaten
• Bios gereset
• Andere agp videokaart geprobeerd
• Pci videokaart geprobeerd
Dit alles heeft niks geholpen
Denk niet dat ie dood is, want toen ik 4 maanden geleden terug ging naar de winkel waar ik 'm gekocht had, gingen ze 'm testen en toen deed ie het opeens wel. Dit wil ik natuurlijk niet nog een keer zien gebeuren.
Wie heeft er nog een oplossing?
Was even de koelpasta aan het vervangen op mijn cpu, doe de koeler er weer op en ik kreeg geen beeld meer. Een maand of 4 had ik al hetzelfde. In het boekje staat dat mijn cpu niet goed geplaatst is, of kapot is.
Dat kan echt niet, want ik gebruik een spacer, en ik zie ook nergens dat de core is afgebrokkeld.
Even een lijstje van wat ik al heb gedaan:
• Alles uit mijn pc gehaald en een uur met rust gelaten
• Bios gereset
• Andere agp videokaart geprobeerd
• Pci videokaart geprobeerd
Dit alles heeft niks geholpen
Denk niet dat ie dood is, want toen ik 4 maanden geleden terug ging naar de winkel waar ik 'm gekocht had, gingen ze 'm testen en toen deed ie het opeens wel. Dit wil ik natuurlijk niet nog een keer zien gebeuren.
Wie heeft er nog een oplossing?