Toon posts:

Internet langzaam als webcam aanstaat.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn schoonzusje heeft een webcam en als dat ding aanstaat dan is onze internet verbinding niet vooruit te branden.
We hebben hier een Wanadoo Premium abonnement en gesplits met een Draytek Vigor 2200E router naar 3 computers.
Als dat ding aanstaat kan hier bijna niks gedaan worden. Weet iemand misschien een oplossing :'(

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-08 13:49

Sick Nick

Drop the top!

Als je software geinstalled hebt die de beelden van de cam streamen via internet moet je dat gewoon uitzetten.
Als ie dat doet namelijk ben je aan het uploaden, en met veel uploaden gaat je internetsnelheid erg achteruit.

Verwijderd

Topicstarter
Dus er is niks aan te doen. :'(

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-08 08:20
een max instellen voor haar computer, en als je het echt niet meer weet werkt stekker eruit natuurlijk nog ;)

• enrico670
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 17:02
De frame rate of resolutie van de webcam aanpassen zodat hij minder upload genereert?

Verwijderd

Topicstarter
Hmmmm blijft klote.
Stomme webcams |:(

• ShadowrunR
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-07 22:59
Yup idd. (die schoonzussen! ;) )
maximum upload instellen voor haar pc. bijvoorbeeld 5 kb/s, dan hebben jullie nog genoeg over om op je gemak te internetten.

Verwijderd

Topicstarter
Jah ik heb het netwerkje maar net een dag maar ik moet nog ff kijken hoe ik haar connectie moet knijpen en die van ons ff omhoog gooien. Het balans is namelijk niet goed :(
Pagina: 1