[Dual monitor] game opent op verkeerde kaart/monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 2.200 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jellebelle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik heb 2 monitors op mijn computer aangesloten. Elk scherm heeft zijn eigen videokaart.

Normaal als ik games opstart gebeurt dat op mijn primaire videokaart. Alleen bij één spel (spiderman) gaat dat mis.

Het vraamde is dat het spel de allereerste keer dat ik het draaide wel normaal op de primaire kaart ging maar daarna alleen nog maar op mijn secundaire...

Wie weet hoe ik dit kan beïnvloeden? Hoe los ik dit op?

Klik hier voor mijn specs

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Als je via beeldschermeigenschappen je 2e monitor uitschakelt, gaat het dan wel goed? Kun je nergens in de config opties van het spel aangeven welke videokaart ie moet gebruiken?

• jellebelle
  • Niet online
Milly schreef op 13 september 2002 @ 10:45:
Als je via beeldschermeigenschappen je 2e monitor uitschakelt, gaat het dan wel goed?
Kan ik via beeldschermeigenschappen mijn 2e monitor uitschakelen? Ik zou niet weten hoe...
Kun je nergens in de config opties van het spel aangeven welke videokaart ie moet gebruiken?
Nee, helaas.

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Rechtsklikken op je desktop, properties, tabblad settings. Daar zie je twee monitoren getekend, rechtklik op de secundaire monitor en schakel 'm uit. Voila :)

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:32
of bij spiderman bij de instellingen de juiste renderer kiezen. Ik ken m niet maar waarschijnlijk heb je de renderer van de verkeerde videokaart gekozen.

• jellebelle
  • Niet online
Milly schreef op 13 september 2002 @ 15:56:
Rechtsklikken op je desktop, properties, tabblad settings. Daar zie je twee monitoren getekend, rechtklik op de secundaire monitor en schakel 'm uit. Voila :)
Kan 'm daar niet uitschakelen:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~zuggs/temp/mon_uit.jpg

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
verder naar onderen (staat niet op jouw plaatje) staat "desktop uitbreiden naar monitor" dit moet dus uit.
...of je vinkt gewoon "gekoppeld" uit... dat is het dus :Y)
Pagina: 1