Toon posts:

Access Point -> P-to-P & lokaal?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hya, weet iemand of je een access point kan gebruiken voor een point to point verbinding alsmede voor lokaal gebruiken als access point tegelijkertijd?

Ik wil dus netwerkje bouwen met een overbuurjongen maar wil me laptop tegelijkertijd wel in huis kunnen blijven gebruiken... Thx! :)

Verwijderd

Kun je iets meer info geven? Het gaat over een draadloos access point? Heb jij er een en je overbuurjongen ook een? Hebben jullie ieder je eigen internetverbinding of gaat iemand deze delen, enz...

Mijn Netgear accesspoint kan wireless bridgen met een ander accesspoint!

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik heb dus geen draadloos access point, maar wel 1 met een draadje.. ;) Ik gebruik deze om met me laptop overal op het netwerk te kunnen. Nu zit ik eraan te denken om samen met een overbuurjongen een netwerkje aan te leggen.

Mijn Edmimax AP kan ook een P-to-P verbinding aan maar mijn vraag is dus of het AP dan ook gewoon kan blijven werken om mijn laptop te kunnen connecten aan het netwerk...

Verwijderd

Bedoel je dus de EW-7205AP?
Volgens mij is er geen enkel probleem. Je access point is namelijk een bridge tussen het wireless en het ethernet netwerk, dus waar je je buurjongen ook op aansluit, je vind hem altijd.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 22:45:
Bedoel je dus de EW-7205AP?
Volgens mij is er geen enkel probleem. Je access point is namelijk een bridge tussen het wireless en het ethernet netwerk, dus waar je je buurjongen ook op aansluit, je vind hem altijd.
Yeah dat is mijn AP. Misschien heb ik het een beetje krom uitgelegd gister maar mijn vraag was dus dat als ik een bridge gemaakt heb met die buurjongen kan ik dan ook nog steeds lokaal connecten via het AP aan mijn netwerk met me laptop... :)

Sorry voor wazige uitleg... ;(