Alles is terug te redeneren naar 4
Verwijderd
Nee tuurlijk niet inpakken, dat ding moet ook zijn warmte kwijt.
Daar heeft ie al waterkoeling voorVerwijderd schreef op 12 september 2002 @ 21:42:
Doe hem in piepschuim isoleert lekker het geluid en de warmte, dan heb je maximaal 2 uur plezier van je HD......
zolang de WC er maar geen last van heeft
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net
Verwijderd
mare niet inpakken zoals hier boven al werd vermeld
reviews: Klax waterkoelingkit Exxtreme I review
lees dit maar us ff
[ Voor 0% gewijzigd door loodgieter op 12-09-2002 23:13 . Reden: klax-HD-O-matic ]
Verwijderd
Persoonlijk heb ik een voorkeur voor keilbouten, wel effe voorborenVerwijderd schreef op 12 september 2002 @ 23:12:
Goed vastzetten, dan rammelen de delen van de kast ook niet zo hard mee.
Verwijderd
Tss ,waar heb je het over???Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 21:42:
Doe hem in piepschuim isoleert lekker het geluid en de warmte, dan heb je maximaal 2 uur plezier van je HD......
Dik folie papier en dak isolatie man!
You can't have everything. Where would you put it?
Ik zou zeggen ga met matten aan de gang in je case, denk echt dat dit de best eoplossing is want een hdd inpakken ;
1. garantie weg (mischien fukt dat wel niet zo veel)
2. ide kabel aansluite kut, jumpers verandere kut
3. mischien niet goed tebevestigen en hij zal toch geschroevd moeten worden, is trillingen naar kast is noizzzz
4. matten is de oplossing!
hf en laat zien horen wat je er van maakt
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
koop gewoon betere schijf of doe wat ik doe, koop zo'n creative dolby surround setje en zet de subwoofer op maximaal, heb je nergens meer last van (behalve de buren dan
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1