Man, had ik mn nieuwe radeon 9700 draaien in 3dmark, zag ik dat mn computer slechts op 100 mhz FSB liep, terwijl ik dacht dat Thunderbird 1ghz op Abit KT7A toch op 133 behoorde te draaien. Dus ik overmoedig de BIOS in, bij CPU zag ik nog een andere setting for 100 mhz mogelijk, namelijk met 133mhz FSB. Dus ik die kiezen, exit, save changes.
hij reboot en, ...... monitor licht blijft oranje en wordt niet groen (oh oh denk ik al)
reset, zelfde. power off / power on, zelfde.
Kheb een andere monitor er op gegooid, zelfde, andere monitor / case kabel, nog steeds niks. de oude videokaart erin gegooid, nog steeds niks
iemand enig idee wat dit kan zijn?
help!
p.s. ik post em in PMD en hier omdat ik niet weet waarhet probleem zit.
ik denk dat het niet monitor of video kaart is maar wat dan wel?
ik hoor geen enkel piep van het mobo, niet de gebruikelijke ene, en ook niet drie ofzo.... met cd in drive spint die drive wel op, alle coolers draaien...
!?!@??@!?@!@?
hij reboot en, ...... monitor licht blijft oranje en wordt niet groen (oh oh denk ik al)
reset, zelfde. power off / power on, zelfde.
Kheb een andere monitor er op gegooid, zelfde, andere monitor / case kabel, nog steeds niks. de oude videokaart erin gegooid, nog steeds niks
iemand enig idee wat dit kan zijn?
help!
p.s. ik post em in PMD en hier omdat ik niet weet waarhet probleem zit.
ik denk dat het niet monitor of video kaart is maar wat dan wel?
ik hoor geen enkel piep van het mobo, niet de gebruikelijke ene, en ook niet drie ofzo.... met cd in drive spint die drive wel op, alle coolers draaien...
!?!@??@!?@!@?