Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

openen carvi kast met sleutel

Pagina: 1
Acties:

• Dijkhuis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-11 10:16
ik heb hier een carvi systeemkast die ik niet open krijg. Het is een kleine minitower denk ik, en aan de voorkant staat "carvi computers pentium". er zit aan de voorkant nog en klein slotje, waar ik de sleutel van heb. maar als ik die een kwartslag draai, gebeurt er weinig. aan de achterkant zitten geen andere schroeven dan om de voeding e.d. vast te houden, dus dat lijkt me geen optie.

Hoe gaat zo'n k** kast open? wat moet er gebeuren als je de sleutel omdraait? ie sleutel kun je trouwens ook omdraaien als hij aan staat, dus die is niet om de stroom te onderbreken o.i.d.

• M14
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 15:50

M14

Breekijzer?? >:)

Kun je de voorkant er niet 'afklikken' ofzow??

Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)

Verwijderd

Mischien is dat slotje voor pwr protection niet aan gesloten?¿

en die kast breek je toch open >:-) ..bouw gewoon je eigen kast!

Succes :D

Verwijderd

Onderkant?

• corani
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-10-2017

corani

__,,,_(^_^)_,,,__

Misschien sleutel los, en dan een kant van de kap optillen, en dan schuiven?

Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op

• Dijkhuis
ik denk, als je ziet hoe de klinknagels erop zitten, dat de zijkant arafgeschoven moet worden.

En het slotje zit aan de verkeerde kant, want die zit aan de kant van het moederboard, en je wil juist de andere zijkant eraf hebben.

• Dijkhuis
er zit dus niet een kap op, maar losse zijpanelen, en een boven en een onderkant. aan de klinknagels te zien zit de bovenkant vast aan de achterkant...

de onder en achterkant zijn samen uit een stuk gemaakt.

• corani

corani

__,,,_(^_^)_,,,__

Krijg je ze er ook niet met wat meer "geweld" afgeschoven? Bij mijn kast moet je in ieder geval aardig wat kracht zetten... (als in: schroevendraaier eronder :) )

Verwijderd

:) Dat slotje is voor de keylock, die heeft niets met de kast te maken..

Er zal toch een ingenieus schuifsysteem in moeten zitten, bekijk eens of de front echt vast aan de zijnpanelen zit, en probeer gedoseerd kracht te zetten!

• Dijkhuis
wil je dan het frontje verschuiven, of de zijwanden?

• corani

corani

__,,,_(^_^)_,,,__

Het kan ook nog zo zijn dat de voorkant er eerst af moet (geklikt ofzo) en dat de zijkanten nog met een schroefje zitten.

heb je misschien een foto van die kast, of een link naar een website ofzo?

Verwijderd

Ik heb ff gezocht en ben er achter gekomen dat Carvi de pcboer van je is (Te Monster(Dit is de plaats dus!!), en niet het merk van je kast. Kortom, wij willen foto's!! (Het bedrijf is trouwen failliet, en overgegaan op autobestickering....)

• Dijkhuis
ok, het is gelukt. het slotje was dus wel nodig: als eerste moet de voorkant er vanaf geklikt worden (naar voren), en dat kan alleen als je de sleutel omdraaid. daarna moet je wat schroefjes losdraaien, en dan kunnen de zijpanelen naar voren.

maar de voorkant eraf halen was idd een kwestie van gedoseerd kracht gebruiken. echt een baggersysteem, nu ik zie hoe dat inelkaar steekt. als je die kast 10 keer opentrekt, gaat ie vanzelf een keer stuk volgens mij

• Dijkhuis
Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 22:17:
Ik heb ff gezocht en ben er achter gekomen dat Carvi de pcboer van je is (Te Monster(Dit is de plaats dus!!), en niet het merk van je kast. Kortom, wij willen foto's!! (Het bedrijf is trouwen failliet, en overgegaan op autobestickering....)
als je op got naar carvi zoekt, zie je dat ze van naam veranderd zijn. ik denk niet dat die autostickerboer die carvi.nl nu heeft, er veel mee te maken heeft...

maar goed het is gelukt.
misschien dat iemand in de toekomst hetzelfde probleem heeft, hierboven staat de oplossing

Verwijderd

Hmmm, ik zocht via Google, maar ok, zijn probleem is opgelost.
Pagina: 1