Toon posts:

Creative TNT2 Ultra nog steeds in the race?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De Creative TNT2 Ultra is (volgens mij) al best een tijdje te koop, Dus ik had een vraagje.. Is de TNT2 Ultra nog steeds "In the Race" in vergelijking met de Voodoo2/Voodoo3-3000/3500 etc?

Levert dit kaartje nog goeie prestaties?

Ik heb het over de TNT2 met 5,5 NS geheugen AGP.

Zou iemand een lichtje op deze zaak kunnen schijnen?

Barracuda

Verwijderd

Topicstarter
En waar kan ik in godsnaam Review's en benchmarks lezen van een TNT2 Ultra ??? (GEEN overclock results, want daar doe ik niet aan)??

Iemand??

Barracuda

• Excrusiator
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-02 20:19

Excrusiator

Say wha?

Kan je niet echt helpen..
Heb wel een V3 3000 met tv-out gehad maar nog nooit een TnT.

<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL

Verwijderd

nou, ik heb een diamond viper 770 ultra en heb nog nooit problemen mee gehaad. prima beeldkwaliteit op 1024 met 16 bit kleren. Meer kan je niet vragen denk ik maar dit hangt natuurlijk van de spel af. Ik speel bv revolt op 1024 met 32 bit kleuren en het werkt vlekkeloos. Overklocken kan ook maar niet veel volgens mij en heb ik het nooit geprobeerd.

Verwijderd

Het valt me op dat nieuwe TNT II ultra kaarten nog vrij prijzig zijn. Er zijn al geforce kaarten vanaf 350 piek. TNT II ultra kaarten: is nog steeds niets mis mee... Alleen is de prijs in verhouding met een Geforce volgens mij te hoog.

Verwijderd

De viper v770 ultra is gewoon duurder dan de Hercules geforce mx 2 en VEEEL langzamer.. neem een gf2mx (de tnt2 is wel VEEL sneller dan een voodoo3 3000)

Verwijderd

Ik heb nog een Viper770 TNT2 Ultra en ik kan alles gewoon goed en mooi draaien. Het is een kaart die zich nog best kan meten.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:13
Ik heb hier een Viper V770 Ultra en die kan zich dus echt niet meten zijn opvolger :)
Maar verder heb ik er toch bijna een jaar plezier aan gehad (nou slijt hij zijn dagen aan een 14" en daar is geen lol aan :( ), altijd probleemloos, en alle spellen liepen prima. Maar wat al gezegd wat, ze zijn te duur, je kan beter een GF2 MX halen voor dat geld.

Flickr | Lego collectie

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 23 oktober 2000 21:43 schreef Barracuda het volgende:
En waar kan ik in godsnaam Review's en benchmarks lezen van een TNT2 Ultra ??? (GEEN overclock results, want daar doe ik niet aan)??[/quote]Eeuh, wat doe je dan op dit forum van TWEAKERS ;)

Verwijderd

Topicstarter
Hmmz.. goeie.. Ik doe wel aan tweaken, (Geheugen, video, FSB, cache enzo) maar niet aan overclocken... omdat ik nogal een krap budget heb heb ik geen $$$ om nieuwe spullen te kopen als het fout gaat.. Dus vandaar doe ik het niet . Snap je? :)

Barracuda

• MnM
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:43

MnM

ik heb zelf een asus V3800 Ultra deluxe en ik ken mensen met een v3 3000 en een v3 3500

hij zit wat snelheid betreft gelijk aan de v3 3500 maar de tnt-2U is meer een allround kaart en de v3 is meer een spel kaart dus heb je meer aan de TNN-2 als aan de v3 en mocht je je CPu wel overklokken, een kleine verhoging van je FSB duid al snel op een hogere framerate zo trekt mijn v3800 in q3 op 800*600*16 en alle details hoog 134FPS

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-08 18:20

johnwoo

3S-GTE

Ik heb een Creative TNT2 Ultra, en ik ben er best tevreden mee; Hij komt nog best mee in spellen (UT in 800x600x32, CTF-Command met 5 bots: 47fps in Win2000). De TV-Out is ook best geinig voor filmpjes (de desktop ziet er niet uit :)).

Ik heb hem nu al weer bijna een jaar (begin dec 99 gekocht, daarvoor had ik een Viper V550), en ga volgende week over op een Asus V7700 :9 die mij dan weer een jaartje tevreden moet stellen...

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Verwijderd

kheb een TNT 2 PRO en die werkt nog super speel 1152x864x32 in UT en heb nog steeds fanatasisch beeld 1600x1200x32 kan ook wel maar dat haperd een beetje en dat speelt niet fijn
Pagina: 1