Toon posts:

Alcatel 512, Siemens M50 of Panasonic GD75 ?

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet begin oktober mijn GSM abbonement gaan verlengen en ik zit nu te twijfelen tussen deze 3 toestellen.

Alcatel 512 : mooi licht en compact,polyfone beltonen mooie blauwe display maar hoor dat ie niet tril en geluid tegelijk kan ?

Siemens M50: Mooi design verwisselbare covers en java (alleen hoe kom je aan games en software) schijnt de accu niet zo lang van mee te gaan door felle display

Panasonic GD75: Compact design,blauwe display met screensavers en polyfone beltonen nadeel moeilijk om accesoires en beltonen etc voor te vinden.

Ik zou dus graag van mensen die een van deze toestelen hebben horen hoe het toestel bevalt en wat in hun ogen de voor en nadelen zijn.

Ik zou zo zeggen brand maar los. :)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik denk dat je met de search over iedere aparte telefoon voldoende ervaringen kan vinden.

Uit mijn hoofd weet ik zoiezo dat er genoeg topics over de M(T)50 zijn en ook 1 op zijn minst over de 512.

En het is heel moeilijk verder om iemand te helpen met de keuze tussen een telefoon, want er zal waarschijnlijk maar een hele kleine kans zijn dat iemand meerdere van de toestellen heeft waar jij het over heb. Op die manier zal ook niemand de voordelen en nadelen (uit ervaringen) voor je kunnen opnoemen.

Verwijderd

ik zou in dit geval voor de alcatel gaan, want het is onzin dat het toestel niet trillen en geluidssignaal tegelijk af kan geven! De Panasonic staat voor mij op 2, want de accessoires zijn wellicht moeilijk te vinden, maar ze zijn zeker in de aantocht en her en der al wel te krijgen. De M50 voor mij op de derde plaats, want de meeste providers ondersteunen nog geen Java, waardoor je moeilijk kan downloaden.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:33
Van elke telefoon die jij opnoemt is er genoeg info te vinden :)

Welke je het beste kunt kopen, kun je het beste zelf bekijken.
Zelf de Pro's en Con's afwegen, aangezien iedereen andere punten meer/minder belangrijk vindt.

Succes !

Dit topic is gesloten.