Toon posts:

[TI-83 Plus] Ion werkt niet meer ;(

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wist niet precies waar ik em neer moest zetten dus ik doe het maar hier.

Ik heb een TI-83 Plus en daar had ik Ion op geinstalleerd (uploaden ff uitvoeren en hijs geinstalleerd), maar toen deed ie het opeens niet meer :? Dus ik: shit ff eraf pleuren en opnieuw erop zetten... niet dus! Het erafgooien lukte me wel (prgm wegpleuren) en het installen ook... Ion installed etc, maar toen ik Ion wilde starten gebeurde er dit: NIKS :'(

alleen het beeld werd gecleared en rechts bovenaan stond Done... wat nu :'( ik verveel me straks zo bij wiskunde ;( Heeft iemand dit ook gehad of een idee hoe dit op te lossen :? thx alvast!

Verwijderd

Ja idd lijkt me meer gadgettalk :D

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-03 15:45

^^0nMe

Got Babana's?

Een rekenmachine lijkt me alleen niet echt een gadget, ik haat die ondingen, voor niks gekocht voor die 2 jaren vwo, op Erasmus mag je die blijkbaar niet gebruiken bij de tentamens :/

Ontopic:
Als je toch bezig bent, reset dan het hele ding (dwz wis alle mem, maar dan ook echt alles) en zet daarna die zooi er weer op, als het dan nog niet lukt, dan is de source die op je pc staat niet ok.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

MirageOS instaleren? Die heeft Ion emulatie, en bovendien is het een nuttige opvulling voor je flash memory ;)

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Topic opgeschoond (mooie benaming voor "bewijs van gekluns vernietigd ;) " )

[nohtml]
^^0nMe schreef op 12 september 2002 @ 21:52:
Een rekenmachine lijkt me alleen niet echt een gadget, ik haat die ondingen, voor niks gekocht voor die 2 jaren vwo, op Erasmus mag je die blijkbaar niet gebruiken bij de tentamens :/
Tja, GT is zo'n beetje "restafvalbak" geworden. Kan nergens plaatsen? dan maar GT :)

Maar een rekenmachine lijkt me ook niet echt gadget. En idd, veel meegemaakt dat mensen eentje hadden gekocht, mochten ze het niet gebruiken op school. Ik ook al. Ik mag m'n Ipaq 3850 ook niet gebruiken tijdens mijn tentamens. Kan je het geloven? :(

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-03 15:45

^^0nMe

Got Babana's?

athlonkmf schreef op 12 september 2002 @ 21:58:
Topic opgeschoond (mooie benaming voor "bewijs van gekluns vernietigd ;) " )

[nohtml]
[...]

Tja, GT is zo'n beetje "restafvalbak" geworden. Kan nergens plaatsen? dan maar GT :)

Maar een rekenmachine lijkt me ook niet echt gadget. En idd, veel meegemaakt dat mensen eentje hadden gekocht, mochten ze het niet gebruiken op school. Ik ook al. Ik mag m'n Ipaq 3850 ook niet gebruiken tijdens mijn tentamens. Kan je het geloven? :(
Nog niet helemaal opgeschoond hoor, die reply van Tuxus lijkt nu een beetje loos :D Maarja, ze moeten jou natuurlijk bezig houden, SG en HK zijn overvol. :)
Ok, je kan die rekenmachine nog altijd als oversized gameboy gebruiken, maar daar is ie eigenlijk wel een beetje te duur voor, ff kijken of ik hem niet kan slijten aan zo'n brugpieper. (eerst rekenmachine afpakken indien geen afzetmarkt :P)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Verwijderd

Topicstarter
Timpie schreef op 12 september 2002 @ 21:54:
MirageOS instaleren? Die heeft Ion emulatie, en bovendien is het een nuttige opvulling voor je flash memory ;)
ik heb al een adndere shell geprobeert met Ion emulatie maar die werkte niet (zelfde fout als bij Ion)

en dat helemaal wissen... hoe zet ik alles dan weer terug etc... ik weet niet of dat wel goed gaat :/

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:24
ALs je de hele rekenmachine kan resetten als dat helpt :? mode Alpha S dacht ik :D.

Verwijderd

heb je er wel een ion programmatje opstaan (bv een spelletje) anders krijg je idd die error (teminste dat krijg ik ook dan op mn ti-83)

owjah, re-upload het spelletje eens, die willen ook wel eens gaar raken

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 september 2002 @ 10:57:
heb je er wel een ion programmatje opstaan (bv een spelletje) anders krijg je idd die error (teminste dat krijg ik ook dan op mn ti-83)

owjah, re-upload het spelletje eens, die willen ook wel eens gaar raken
O+

je bent mijn held :)

ik ben ook zoon idioot he :D gewoon ff een spel erop zetten anders start de GUI niet :D
Pagina: 1