Ik denk zelf dat een kleurtje ook nog best moet kunnen, iedere gotter weet na max. 3 threads wel dat aan het nieuwe kleurtje geen status is verbonden.
Waarom dan toch een kleurtje geven? Ik vind dat je wanneer je een mooie discussie hebt opgezet, je die discussie ook wel een beetje mag sturen, en ik denk/dacht (voordat ik deze thread las

) dat (bijna) iedere gotter daar wel de redelijkheid van inziet, het is immers het initiatief van de topicstarter. Door een kleurtje maak je sneller zichtbaar dat iemand topicstarter is dan met een aparte vermelding.
Ik vind iig dat er íets aan gedaan moet worden, hetzij status, hetzij een ander kleurtje; ik zie alleen voordelen.
Als je echt duidelijkheid wilt geef je complete posts van topicstarters een knalroze kleur, dan weet je iig zeker dat je _geen_ topicstartgeilheid tegenkomt
@hoolie_v: Ik wil mezelf hier niet de hemel inprijzen, maar als jij in je oneliners nou ook eens je mening zou proberen te onderbouwen, en wat beter interpreteerde wat andere users zeggen, zouden een stuk minder users zich ergeren aan jou gedrag hier.
edit: (want deze post is voor mijn doen weer veel te serieus) 
Wat nu als een modje/admin/crew/parse boy/HTML prutser(
) een topic start? Moeten we dan met mengkleuren gaan werken?