ik heb heir een usb linkkabel en een ti83 grafische rekenmachine maar hoe in godsnaam maak ik contact met dat ding en hoe zet ik mijn games erop
Software installeren, en gaan met die banaan.
Dus NIET op 2nd link drukken op de GR. Dit werkt nooit.
Dus NIET op 2nd link drukken op de GR. Dit werkt nooit.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
welke software (ik heb een cdrom die zat samen met linkkabel bij ti92pus van sussie) maar op die cd-rom staat volgens mij neit de goede software
TI-graph-link
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
download TIconnect, van de ti website (http://education.ti.com/u.../features.html#connectwin)
Werkt veel fijnar dan Graph-link
Is een vrij simpel programmatje, je kan er alleen geen BASIC in schrijven, maar dat is toch niet echt een nuttige feature in mijn ogen
Werkt veel fijnar dan Graph-link
Is een vrij simpel programmatje, je kan er alleen geen BASIC in schrijven, maar dat is toch niet echt een nuttige feature in mijn ogen
ik zoek dus dde software om mijn games op mijn gewone ti83 (dus niet ded plus) te zetten
die eerstgenoemde hiero snap ik geen bout van en vraagt om .83l files terwijl ik .83g giles heb
die eerstgenoemde hiero snap ik geen bout van en vraagt om .83l files terwijl ik .83g giles heb
Pagina: 1