Hi...
Ik heb een account (1/2mb) bij at home ny heb ik het volgende probleem.
Als ik de test gegevens van de kabelmodem site numion.com gebruik ,
dan kom ik tot een rare conclusie.
Ik heb 2 pc 's (pII en een pIII ) en een laptop pIV dit alles achter een router unex.
als ik deze alle drie test op die site dan zijn die 2 pc's ongeveer de halve snelheid met die laptop dus 240kb/s en de laptop 550kb/s.
De 2 pc's hebben een 3com 3c905c netwerkkaart en de laptop een realtec allemaal een 10/100.
P.S. ik heb ook de pc op dezelfde kabel (stekker rj-45) aangesloten als die laptop en de snelheid blijft ongeveer 550 - 240
Ook heb ik op verschillende os systemen gekeken win me en win xp , dit alles blijft het zelfde.
Ook een ander netwerk kaartje erin gestoken helpt ook niet.
Weet iemand hier misschien raad op.
Alvast bedankt.
Ik heb een account (1/2mb) bij at home ny heb ik het volgende probleem.
Als ik de test gegevens van de kabelmodem site numion.com gebruik ,
dan kom ik tot een rare conclusie.
Ik heb 2 pc 's (pII en een pIII ) en een laptop pIV dit alles achter een router unex.
als ik deze alle drie test op die site dan zijn die 2 pc's ongeveer de halve snelheid met die laptop dus 240kb/s en de laptop 550kb/s.
De 2 pc's hebben een 3com 3c905c netwerkkaart en de laptop een realtec allemaal een 10/100.
P.S. ik heb ook de pc op dezelfde kabel (stekker rj-45) aangesloten als die laptop en de snelheid blijft ongeveer 550 - 240
Ook heb ik op verschillende os systemen gekeken win me en win xp , dit alles blijft het zelfde.
Ook een ander netwerk kaartje erin gestoken helpt ook niet.
Weet iemand hier misschien raad op.
Alvast bedankt.