Net weer 10 PIII's geassimileerd

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Heb nu 155 PII 400's op mijn naam staan.

Nu dus 10 PC's erbij...

... nog 355 te gaan te Groningen.

MMMMooooHHHH!

Heb een systeembeheerder van een grote multinational benaderd die al eens SETI@home draaide... wacht nog op antwoord.

Morgen nog mijn kandidaat-schoonvader annex systeembeheerder voor nog wat koeien in Best.

Dan nog een ex-sysadmin in een ander netwerk in Best.

May the MooH be with me and DPC.

[typo's removed]
[nog meer typo's removed]

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Muoooh.:):P:):P:)
Goed werk }:O

• Fanman
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-02 15:30
ASSIMULEER !!! :) :) :)

Verwijderd

* Proxy 71 is echt onder indruk van zoveel geweld :)

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-02 19:40

Tuinhark

Retro

The DPC salute you and raise their forks in your honor!

:Y)

Verwijderd

}:O

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 23 oktober 2000 21:48 schreef Tuinhark het volgende:
The DPC salute you and raise their forks in your honor!

:Y)[/quote]Ik vind een tuinhark beter bij jou passen. ;)

Verwijderd

Go PC-Dealer GO :)

Verwijderd

:)

je gaat echt wel goed !

allemaggies ik ben onder de indruk :9

• Sequence
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

goed bezig!! heb zelf vandaag ook weer 17 p2-350's erbij >:)

Verwijderd

* Proxy 71 staat blij en trots te kwijlen

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-02 14:56
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>kandidaat-schoonvader?[/quote]Ik heb er ook wel een paar: de vader van Claudia Schiffer :P, van Carmen Elcetra :P, van... ;)

[edit]quote tags verkeerd gespled :( [edit]

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Ik heb net geteld...

... 244 PC's op mijn naam met een client geinstalleerd. Bij 1 bedrijf! :7

Nog 320 te gaan.

Heb nog een potentieel van... even kijken... <calculate> ... ... ... 1496 PC's in het internationale netwerk. Plus de PC's die op het moment van tellen niet aanstonden en dus niet in de lijst.

Maar ik zal er maar niet aankomen totdat ik de Pan-European admin heb geproken. Ik hoop dat hij degene is die ik denk dat hij is. Een toffe Duitser waar ik best wel mee kan opschieten.

Wat een potentie, feel the rush...

Kom nu maar klaar mensen! :D

Verwijderd

O+ DanCDealer O+ ;)

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
LOL!

Maar, ik geef geen loze beloftes. Kijk maar in mijn History vanaf 9 oktober :7

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

een beetje in je history kijken.... Ik kijk wel naar de top 30 van DPC. Je staat er dagelijks in en komt steeds hoger.
Petje af, goed gedaan.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Netjes ;)...

Verwijderd

}:O we are the DPC assimilating is what we do best }:O

Kom bij de kudde

MOOOOOOOOOH

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 oktober 2000 16:48 schreef ecteinascidin het volgende:
een beetje in je history kijken.... Ik kijk wel naar de top 30 van DPC. Je staat er dagelijks in en komt steeds hoger.
Petje af, goed gedaan.[/quote]Huhu huuuh thnx. :7

Verwijderd

Hey Dealer, ik kon 'em niet laten. Inderdaad ben jij iemand die WEL doet wattie beloofd, waarvan akte ! Ik kon me nog herinneren dat je rond de 14k flushte, en toen begon met je pstats. Vervolgens _komen_ me der een paar blokkies bij ... WOW !

Vraagje : Zoals je het vertelt lijkt het erop of al die PC's verspreid staan. Mag je dan al die krengen met een floppie langs ?

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Mooi werk, ga zo door :)

DIT IS MIJN WEBSITE

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
He maar PcDealer, als je smart bent moet je effe een proggie als remotecows downen zodat je in een keer je volledige potentieel (an wat voor 'n potentieel :P) kan assimileren :)
Veel succes, als je hulp nodig hebt is er vast wel iemand die kan helpen (ik ook wel).

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 25 oktober 2000 08:16 schreef Nemesis het volgende:
Hey Dealer, ik kon 'em niet laten. Inderdaad ben jij iemand die WEL doet wattie beloofd, waarvan akte ! Ik kon me nog herinneren dat je rond de 14k flushte, en toen begon met je pstats. Vervolgens _komen_ me der een paar blokkies bij ... WOW !

Vraagje : Zoals je het vertelt lijkt het erop of al die PC's verspreid staan. Mag je dan al die krengen met een floppie langs ?[/quote]<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>He maar PcDealer, als je smart bent moet je effe een proggie als remotecows downen zodat je in een keer je volledige potentieel (an wat voor 'n potentieel ) kan assimileren
Veel succes, als je hulp nodig hebt is er vast wel iemand die kan helpen (ik ook wel).[/quote]Net weer wat vriendjes gemaakt in Groningen voor DPC ;) Verder staat de kudde in Eindhoven.

Remote Services Control Center gebruik ik. :7

Verwijderd

PcDealer: Waar haal ik dat Remote Services dinges vandaan. Misschien kan ik ook wat doen. Ik beloof nog helemaal niks, want ik heb niemand nog gesproken, maar jouw prestaties inspireren me... :)

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 29 oktober 2000 12:18 schreef Stiek het volgende:
PcDealer: Waar haal ik dat Remote Services dinges vandaan. Misschien kan ik ook wat doen. Ik beloof nog helemaal niks, want ik heb niemand nog gesproken, maar jouw prestaties inspireren me... :)[/quote]Thnx! :)

Op http://www.distributed.net/download/addon.html staat een link naar http://www.xs4all.nl/~johanw/rscc

Net weer 12 toegevoegd.

Ik zit toch echt te denken of ik het moet doen...

... die andere 1400+ PC's in het Europese netwerk toe te voegen. Maar misschien komt de Pan European sysadmin daar achter en wordt ie boos.

Hmmm, eerst maar een vast contract, dan kijk ik wel verder.

Verwijderd

als het kan moet je het gewoon doen maar ik zou idd wel eerst wachten op een vast contract :P:P

Verwijderd

Zoek eerst even de policy op die installatie van programmatuur behandeld. Heb je dat gelezen, dan staat vragen natuurlijk altijd vrij, of alles als service installeren en je b@k houwe ;)

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Vast contract is binnen!!!

Iedereen zo:"Werd tijd"
- Ik: "Inderdaad, ik roep dat al sinds de dag dat ik begon ;)"

:7

Uhm, volgens de plaatselijke policy (iedere keer wanneer ik inlog) "Het is verboden veranderingen in de hard- en software aan te brengen zonder uitdrukkelijk toestemming van de IT-afdeling."

Dit is dus plaatselijk, maar Europees gezien ben ik waarschijnlijk gewoon vet genaaid als ze er achter komen.

Tevens weet ik niet altijd waar de PC's voor worden gebruikt. In NL heb ik daar gewoon zicht op.
Een typemiep PC voeg ik natuurlijk meteen toe aan mijn kudde |:(

edit:

Typo's

Verwijderd

zo mag ik dat horen :P:P:P

Verwijderd

zo WIL ik het horen....... :P

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
Net 13 PIII's er bij :)

• Mior
  • Laatst online: 20-02 20:22
Zo zo.. meneer is ook al in grunningen bezig :)

goed zo, laat die idle p3's maar eens grazen!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 22:27 schreef PcDealer het volgende:
Net 13 PIII's er bij :)[/quote]Typo: 23!!! :(

Verwijderd

Maar nou kan je dat als Service op elke PC zetten van afstand, maar ehh hoe zet je de software v.h. koetje dan op elke Client???

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
PcDealer: als je nog es van baan verandert ofzo, dan moet je wel nog ff voor je vertrekt al die andere 1400 cpu'tjes voorzien van client hé :)

Ik zit al een paar dagen de Hanzehogeschool Groningen faculteit techniek te assimileren, circa 180 P2-350 computertjes. Ik zie geen hol in network neighbourhood omdat ze er een Novell netwerk op hebben zitten. Kan ik dan alsnog via dat remote control ding doen of moet ik toch met flop erlangs?

Great minds think in parallel gutters.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Topicstarter
sheijtel:

Met RSCC kun je op elke PC een client met .ini installeren vanaf een directory of een share.
In de opties staat hoe de koe dan opstart:
- Als service + autostart
- Task + autostart

Note: om dergelijke remote proggies te kunnen gebruiken moet je over de juiste rechten beschikken.

Countach:

Van Novell weet ik niets. Zoek eens in de "search".

Hehe 1400+ ;) :7

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 01 november 2000 20:22 schreef Countach het volgende:
Ik zit al een paar dagen de Hanzehogeschool Groningen faculteit techniek te assimileren, circa 180 P2-350 computertjes[/quote]Hey je laat die van mij er toch wel opstaan? :P ik heb ook al een aantal van die P2 350's 'besmet':)

• 0rbit
  • Laatst online: 18-03-2021
"Stimuleer de Nerd in jezelf. Doe mee met DPC!"

Go go PCDealer !

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Pagina: 1