MSI K7T pro266 Maximale Athlon XP CPU

Pagina: 1
Acties:

• X-file
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09-2022

X-file

The truth is out there

Topicstarter
Hoi,
Reeds een poosje geleden heb ik een e-mail gestuurd naar MSI Nederland om te vragen of het misschien in de toekomst mogelijk zou worden om een zwaardere Athlon XP > 2000+ op mijn mobo te kunnen plaatsen.
Helaas hebben ze het daar bij MSI kennelijk nogal druk. Dus een mailtje met een antwoordt heb ik nog niet gekregen.

De 2000+ is het maximum volgens de MSI website,
http://www.msi.com.tw/pro...l.php?UID=27&NAME=MS-6380
Maar ja ik zou niet een beetje een tweaker zijn als ik dat zou geloven.

Nu wil het geval dat het Zaterdag bij ons in de buurt computerbeurs is dus je raad het al, nog snel proberen om wat andere info te vergaren. En dan kopen.

Dus wie heeft er een Athlon XP cpu draaien > 2000 op een MS-6380.

_/-\o_

Een sig kan weleens stigmatiserend werken!

• silentsnow
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

XP2100+ kan er zoiezo op. XP2200+ heeft een Thoroughbred "A" core, en die kan er denk ik ook wel op. Misschien dat je daarvoor een BIOS update nodig hebt, dat weet ik niet.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• X-file
  • Laatst online: 13-09-2022

X-file

The truth is out there

Topicstarter
Tja wat ze nou precies bedoelen met N/A ik vermoed Not Availible = dan mogelijk (gegevens) Niet Beschikbaar. Maar wie heeft er een zwaardere draaien op zo'n bordje.
Want dan weet ik het pas zeker. Ik kan de ratio op maximaal 15 x instellen met 133 Mhz.
dan zou ik dus uitkomen op 1995 Mhz.= een 2400+ maar die is thoroughbred B en 0.13 micron. Dus of dat kan ?

Een sig kan weleens stigmatiserend werken!