Toon posts:

Laptops in Duitsland

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb opzoek naar laptops. Nu hoor ik van alle kanten dat ze in duitsland goedkoper zijn dan in nederland. Weet iemand toevallig wat internet adressen? Ik ben benieuwd naar de prijzen. Het zou helemaal mooi zijn als iemand ervaring heeft met computers uit Duitsland.

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

ALDI & LIDL 2 duitse winkelketen B)

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Verwijderd

Als je wil vergelijken moet je eens kijken op www.dell.nl en op www.dell.de en daar dezelfde laptop configureren, dan kom je erachter dat dat ongeveer 400 euro scheelt! bult geld dus.

• charops
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-08 19:54
Let met een duitse laptop wel even op met de toetsenbord lay-out. Laatst bij de mediamarkt op zoek geweest naar een laptoppie, omdat de prijzen daar schappelijk waren, is je toetsenbord vernaggelt met al die prachtige duitse umlaut-letters |:( :r

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 08:17:
Als je wil vergelijken moet je eens kijken op www.dell.nl en op www.dell.de en daar dezelfde laptop configureren, dan kom je erachter dat dat ongeveer 400 euro scheelt! bult geld dus.
Zit niet zo'n onrust te kweken man.

Inspiron 4150 zelfde config:

1,8GHz, 256MB, 20GB, 14" enz.

DE: 2.111,84
NL: 2151.52

Wel echt 400EUR hè.. :Z

Verwijderd

Maar wat wil je met de laptop gaan doen???

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 09:09
Dell Inspiron 2650 is zelf goedkoper dan in duitsland. Scheelt geloof ik 200euro, maar dan geen "gratis" printer zoals in duitsland. Overigens zijn er in duitsland wel diverse B merken te krijgen die echt rete goedkoop zijn en in nederland bijna niet te krijgen.

Verwijderd

Toen ik in april een Dell Inspiron 8200 kocht in Duitsland, scheelde dit 800 euro! Maar ik begrijp dat dit nu niet meer het geval is...

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:06

LopeZ

Too much is never enough

Zoek zelf maar een shop..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.