Assume there are no rules and it's one big free for all
Verwijderd
Is gewoon gelul, kan echt niet met een gf2, zonder LN2 cooling en max overclock. Dat is echt onmogelijk, met ie videokaart mag ie blij zijn met 4000 punten, f hij heeft natuurlijk valsgespeeld met die oude truc die hier een tijdje geleden is rondgegaan.
hmmz mijn pa's (snif) pc heeft zelfde specs maar dan met hercules 8500 erin.. die haalt standaard 8.000 punten dus 6K met een opgefokte GF2 is misschien nog te doen...
Verwijderd
Ik heb ongeveer hetzelfde systeem, alleen dan een GF4 Ti4200 en haal bijna 9000 punten.
Maar mijn proc is weer een 1600+ dus iets lager... misschien met een hoop overklokken van de GF2MX 400 wil het wel lukken hoor om dat aantal punten te krijgen.
Maar mijn proc is weer een 1600+ dus iets lager... misschien met een hoop overklokken van de GF2MX 400 wil het wel lukken hoor om dat aantal punten te krijgen.
Verwijderd
Das duidelijk een 3D mark 2000 score! 6500 is max in 2000, 3500 in 2001
// en dan moet je je kaartje wel al overclocken.
// en dan moet je je kaartje wel al overclocken.
Ook van jouw wil ik wel een 3dmark url zienVerwijderd schreef op 12 september 2002 @ 20:13:
Ik heb ongeveer hetzelfde systeem, alleen dan een GF4 Ti4200 en haal bijna 9000 punten.
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
kan bijna niet, dat geloof ik niet. laat m maar een prt scrn maken.
Print Screen kan je zo shoppen. Ik wil een echte 3dmark url.Exorcist schreef op 12 september 2002 @ 20:18:
kan bijna niet, dat geloof ik niet. laat m maar een prt scrn maken.
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
ok ik maak even een screen van die van mij en ik pleur die van hem even ook erbij
EDIT: Ik heb even goed op zijn pic gekeken en ik zie dat er staat dat ie (zogenaamd) een geforce 4 mx460 heeft. dus ik vragen hoe het zit beweerd ie dat ie dat tijdelijk heeft gehaal als vervanging voor zijn oude geforce 2 mx400. Wachten tot de ATI 9700 goedkoper wordt zegt ie. ik geloof er geen aars van. ik ga 'm zo verder uithoren.
hier is de screen die hij mij heeft gestuurd. hiermee kan ik wel erachter komen of ie uit z'n nek lult

Mijn score net even snel gemaakt. dit is met de detanator 30.83 die 40 vind ik maar niks
EDIT: Ik heb even goed op zijn pic gekeken en ik zie dat er staat dat ie (zogenaamd) een geforce 4 mx460 heeft. dus ik vragen hoe het zit beweerd ie dat ie dat tijdelijk heeft gehaal als vervanging voor zijn oude geforce 2 mx400. Wachten tot de ATI 9700 goedkoper wordt zegt ie. ik geloof er geen aars van. ik ga 'm zo verder uithoren.
hier is de screen die hij mij heeft gestuurd. hiermee kan ik wel erachter komen of ie uit z'n nek lult
Mijn score net even snel gemaakt. dit is met de detanator 30.83 die 40 vind ik maar niks
Assume there are no rules and it's one big free for all
het kan zijn dat ze de benchmark op een lage resolutie hebben laten spelen...dan kan misschien..
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()