Ik heb gisteren bij de lidl een typhoon muis gehaald. Hij werkte perfect tot een paar minuten geleden. Ik was een spel aan het spelen (ongv 30 min. ) en ineens kapt ie ermee. De baterijen zijn vol en ik heb de software goed geinstalleerd. De ontvanger staat ook niet ver weg, want hiervoor deed ie het prima. Ik heb van alles geprobeerd, baterijen opnieuw in doen, alle 2 de kanalen geprobeerd maar niks werkt. Is ie nu kapot ofzo?
Verwijderd
Ik heb pas geleden het zelfde probleem gehad met een dexxa muis. Muis werkte helemaal correct 1x pc herstarten en ontvanger was niet meer aan de praat te krijgen. Ik denk dat je juiste conclusie hebt getrokken en dat je nieuwe muis nu al kapot is.
Dat is erg klote dan. De lichtjes branden allemaal wel. Ik heb em op mijn ps2 poort aangesloten als op usb maar het werkt gewoon niet. Nou als die nu al kapot is ga ik morgen net zo hard weer terug naar de lidl.......
Errug vreemd allemaal....Nu doet ie het opeens wel weer. Is dit gewoon te omschrijven als "nieuwigheid"? :-)
je hebt zeker op een knopje gedrukt, ze gaan namelijk uit als ze een tijdje niet gebruikt worden om stroom te besparenVerwijderd schreef op 12 september 2002 @ 20:05:
Errug vreemd allemaal....Nu doet ie het opeens wel weer. Is dit gewoon te omschrijven als "nieuwigheid"? :-)
Je moet eerst op een knopje drukken om hem weer aan de praat de krijgen
Ik heb net van alles geprobeerd toen die het niet deed, dus ook op het knopje gedrukt. Ik zag wel rood licht aan de onderkant maar hij reageerde gewoon niet.
Pagina: 1