Pricewatch herindelen?

Pagina: 1
Acties:

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-03 22:26

Silentpuma

To much mind...

Topicstarter
Ik weet niet of ik dit hier mag posten, maar ik doe het dan lekker toch ;)

Als ik een product in de Pricewatch wil zoeken, bijvoorbeeld in de Overclocking, Cooling & Mods, dan staan hier allerlei verschillende producten door elkaar. Koelpasta, losse fans, proc-koelers, VGA koelers etc. Dit alles staat in een ellenlange lijst en er staat meestal niet duidelijk vermeld wat het is.
Ik zelf haat het behoorlijk als mijn eigen mappen zo lang zijn, daarom splits ik ze op. Kan er niet in de, bv. Overclocking, Cooling & Mods, sub-catagorien gemaakt worden, van bv. koelpast, fans etc.? Ik weet niet OF het gerealiseerd kan worden, maar het lijkt met wel een stuk duidelijker voor de bezoekers :).

Ook nog, ik vind het wel knap dat mensen nog steeds producten aan de Pricewatch toevoegen, terwijl ze er al gewoon in staan... De Zalman CNPS 6500-CU staat er bijvoorbeeld al 2 keer in... Kan het 'voeg een product toe'-systeem niet worden aangepast zodat een dubbel-post voorkomen kan worden? :?
Ik heb al een tijdje niks meer toegevoegd, maar krijg je nadat je het product wil toevoegen, een bericht met producten die er op lijken, zodat je je post kan cancelen?

Use the Search Luke...

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zoals je wellicht zult weten is ons aller Femme hard aan het werk aan een nieuwe lay-out! Als je even terugzoekt in TFF zul je zelfs wel wat screenies kunnen vinden. Eén gevolg daarvan is dat requests over de huidige FP wel geaccepteerd worden, maar niet verwerkt. Ander gevolg is dat ongeveer alles wat eens gerequest is, in de nieuwe FP zal zitten. :)
Is dat niet mooi?

Zie ook: [rml][ bug?] edit 'kickt' topic[/rml], van een paar dagen geleden.

[ Voor 0% gewijzigd door Harm op 12-09-2002 20:00 . Reden: Linkje toegevoegd ]

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:34

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

In het indelen in subcategoriën is niet mogelijk. Het zal misschien ooit mogelijk worden als de product specs er zijn, maar dan nog zal het een bijna onmogelijk klus zijn om alle coolers en andere prut in overclocking, cooling & mods van een categorie te voorzien.

Bdw: als ik een koeler nodig heb dan ga ik die niet uitzoeken in de pricewatch maar laat ik me vooraf informeren dmv reviews oid en ga dan de prijs zoeken in de pricewatch.

Er is al een naamcheck bij het toevoegen van nieuwe producten, maar kennelijk zijn mensen dan toch te dom/lui om producten toe te voegen die al in de database staan.

De nieuwe layout zal over een aantal dagen online gaan.

• Harm
  • Niet online
Femme schreef op 12 september 2002 @ 20:10:
De nieuwe layout zal over een aantal dagen online gaan.
Woei! >:)

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-03 22:26

Silentpuma

To much mind...

Topicstarter
Zozo, ik ben benieuwt! :)

Ok, dan weet ik (we?) nu waar we aan toe zijn, en wachten met spanning af op het eindresultaat... :p

Use the Search Luke...

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-02 20:31
Silentpuma schreef op 12 september 2002 @ 21:31:
Zozo, ik ben benieuwt! :)

Ok, dan weet ik (we?) nu waar we aan toe zijn, en wachten met spanning af op het eindresultaat... :p
Femme kennende wordt het wel wat gebruikersvriendelijks, of niet? >:)

[ Voor 0% gewijzigd door David op 12-09-2002 21:36 . Reden: vraagtekentje vergeten ]

Dato DUO synth voor twee

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-03 16:50
DiMension schreef op 12 september 2002 @ 21:36:
[...]

Femme kennende wordt het wel wat gebruikersvriendelijks, of niet? >:)

Nee, hij heeft er deze keer voor gekozen om een tekstvenstertje te maken, waarin je je eigen SQL query kan typen. Als je bijvoorbeeld de nieuwste nieuwsposts wil zien type je:

code:
1
SELECT * FROM news ORDER BY datum DESC LIMIT 10

• Harm
  • Niet online
Woei Martin! Dan is het dus heel stiekum de bedoeling dat we allemaal ons eigen Tweakers.net paginaatje bouwen! Als we toch allemaal zelf de query's mogen doen... :P
Vergeten jullie dan niet een mooie FAQ te schrijven voor de mensen die geen SQL kennen? ;)

Verwijderd

Woei! Nog een paar dagen wachten :D

/me kan al niet meer wachten :P

• ThaDaNo
  • Laatst online: 05-04-2023
* ThaDaNo ook niet :9~
Pagina: 1