Toon posts:

Sitecheck website inspiration DJ's

Pagina: 1
Acties:
  • 178 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sitecheck website inspiration DJ's

http://www.interwebs.nl/splash.html

reacties graag!

Verwijderd

'Inside you can read, listen, see some great things about a dutch drive-in show' ........ zie de tekst nu nog voor me. Doet een beetje zeer. Verder ziet het er mooi uit. Misschien een beetje druk.

Verwijderd

Topicstarter
Je snapt het niet helemaal! Die site is niet klaar en ook niet gepublished of zo!!! Het is een eerste opzet. Lijkt me duidelijk. Mijn vraag is wat men er van vind. Je kunt mij niet vertellen dat je er geen normaal oordeel over hebt. Heb tot nog toe en zeker v/d opdrachtgever(s) goede reacties gehad.

Graag bruikbare reacties!!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 17:29

Tim Schuhmacher

abasios

de kleur rond de inspiration logootjes is anders dan de rest van de achtergrond kleur.

site zelf ziet er leuk uit, alleen duurt wel lang met laden.

Verwijderd

Topicstarter
PS: Mijn reactie was wat fel. Is niet zo bedoeld. By the way! Beetje druk?? jah maybe maar het is wel voor een drive-show dus denk toch dat ik er niet veel aan verander.

Verwijderd

Sorry? Wat snap ik dan niet? Ik geef toch een reactie?

<EDIT> je was me voor </EDIT>

Bedoelde druk in de zin van laadtijd enzo. Vooral met mijn 56k

Verwijderd

kut site

je kan duidelijk wat met flash, maar je gebruikt het niet goed.

Kleuren kunnen wel

veel te druk en veel te groot

menu vind ik niet echt bij de site passen

Verwijderd

Topicstarter
Ja weet ik dat kleur verschil is een probleem. Het zijn geen websafe kleuren. (die gebruikt niemand meer tegenwoordig) dus die dit- tering :-) is dus niet in elke aplic het zelfde. Zo is het in photoshop een bepaalde RBG code en dan wil je in droomwever wil daar op afstemmen dus gebruik je weer die zelfde RBG code voor de background maar helaas is er dan dus meestal toch nog kleur verschil.

TIPS m.b.t. color problems like this one?? !!!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Nou.. ik durf bijna nix te zeggen, maar als je uit het menu gaat met ut muisje dan gaat de bg music uit/aan.. lijkt me niet helemaal de bedoeling, als dat wel zo is.. dan begrijp ik het niet denk ik.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Verwijderd

Topicstarter
Mind dinges!! zegt -->

kut site
je kan duidelijk wat met flash, maar je gebruikt het niet goed.

Kleuren kunnen wel

veel te druk en veel te groot

menu vind ik niet echt bij de site passen

"Zeg mij maar eens hoe ik flash dan moet gebruiken volgens jou." en mag ik eens wat werk van jou zien??" Ik accepteer eerlijke reactie maar vind je jou reactie met het woord KUT niet erg puberaal?? beetje vreemde reactie. O ja een ding nog ik heb een titel ik weet niet of jij wel een echte pro bent?? Gezien je opmerking ben je geen pro!

Verwijderd

Als je op menu klikt en het menu uitschuift, komt helemaal bovenaan de blauwe achtergrond tevoorschijn. Klopt denk ik niet.

Verwijderd

Rolsroys ik vind dat je wel ver gaat hoor. Als je niet tegen kritiek kan (dit is al vaak gezegd) vraag dan niet om reacties. En dat argument van die titel...... sorry hoor, dat vind ik echt niet kunnen.

Verwijderd

Topicstarter
KUT site is geen normale uitlating. En sorry excuses dat ik zelf ook zo fel reageer maar ik verwacht ook iets waar ik wat aan heb. Het randje wat te zien als het menutje tevoorschijnkomt is opgelost. Zal zo een update te zien zijn. Slordigheidje was dat en dat van dat geluid. Dat weet ik maar dat is ook de bedoeling van wegen andere geluiden die nog te horen zullen zijn tijdens het in en uitschuiven van het menutjun en tijdens het klikken van de buttons en de actie erachter.

tot slot die uitlating over die titel was ook een beetje flauw maar ik reageer gewoon terecht fel als iemand een site waar ik met plezier aan gewerkt heb (die nog niet af is) een kut site noemd!!.

als dus een Rolsroys die een beetje ligt ontvlam baar is was!1 sorry daarvoor!

Verwijderd

Topicstarter
ps: Er komt ook nog een preloader voor.

Verder heb ik nog een vraagje! Weet iemand hoe ik de kleuren tussen photoshop en dreamweaver beter opelkaar kan afstemmen. Want zoals te zien is op de splash page zijn er wat kleurverschillen ook al komen de rgb codes welovereen.

THANKS!

• mullah
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-05 12:26
mijn eerste reactie was vluchten (bij de splash) mijn tweede reactie was dat mijn eerste reactie goed was (nadat ik niet gevlucht was en ik dus de page binnen was gegaan)
Ik denk dat dit kwam door het feit dat de site nog niet af was, ik verwachtte naar aanleiding van de splash namelijk geen inhoud en die kreeg ik.

Dus ik smeek je.. doe eerst iets aan je content en maak dan een design, misschien dat ik dan langer op je site blijf dan 4 seconden

• OzBoz
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 23 oktober 2000 21:43 schreef Rolsroys het volgende:
O ja een ding nog ik heb een titel ik weet niet of jij wel een echte pro bent?? Gezien je opmerking ben je geen pro![/quote]Grijns, ik heb een titel?! Vergeleken met de vreselijk opbouwende kritiek: kut-site is zo'n opmerking van een soortgelijk niveau Rolsje. Dat klinkt een beetje als iemand die zun titel ook het liefst een paar punten groter en in het vet op het visitekaartje zet.. sad. Maar geeft niet, tis leuk dat je weer terug bent maar je reageert zelf nou ook niet bepaald volwassen. Slechte dag? ;)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-09 10:13

DeFeCt

je wéét toch

Tja hoe ga ik dit zeggen... :?

8.45 / Eerste kopje koffie / browser opstarten / mail lezen / GoT / Sitecheck

Mijn eerste gedachte: wat een kutsite...

Daarna post follow ups lezen;

Mijn tweede gedachte: wat een vervelend mannetje is die rolsje...

Luister als je niet tegen kritiek kunt, wat doe je hier dan in godsnaam ? Dat die kritiek niet altijd even opbouwend is, tja dat kan gebeuren, hoort erbij! Maar om je dan vervolgens zo te laten kennen..... :?
Ik ben zo ontzettend benieuwd naar wat voor titel jij hebt...

Flashking?
Audiolooper?
Gfx expert?

Hit me with your title!

En dan nog wat opbouwende kritiek?
Hiero, pak aan!

lelijke background kleur (maar das persoonlijk natuurlijk)
lelijke audioloop (maar das persoonlijk natuurlijk)
Wat een spuug lelijke buttons (en das echt niet meer persoonlijk)
Wat een slecht gebruik van Flash!
(uitschuif menu en de lelijke anti-alias randjes (linksboven) omdat het geen vector is)
Onzinnig ronddraaiend i'tje en logo'tje
Nergens opslaande href gebiedjes

Genoeg zo mr. title ?!

Flickr

Verwijderd

I LOVE DEFECT!!!

CHEERIO FELLAS!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:35

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

over je kleurproblemen;
ImageReady kan RGB direct vertalen naar Hex-waardes als je photoshop 5.5 hebt zit het daar al in, shockwave kan het waarschijnlijk ook wel, anders zijn er op het web een hoop javascript-kleurvertalers te vinden zoeken op websafe-colors, browsersafe colors

over je opmerkingen die over de verkeerde grens waren ("k*t" was een mening die enkel het standpunt uitdraagt van degene die hem uitsprak, jouw opmerking over jezelf was arrogant).

das het probleem van tegenwoordig iedereen kan nu bij cursusinstituut X een papiertje halen;
niks mis mee, welkom in de webbouwerswereld (af en toe erg direct, maar dat leer je op prijs stellen (na een paar flamewars))

overigens staat er een nogal storende fout in je sig
"<align something><P>" das natuurlijk bullshit, als je pseudo-code wilt doen lijkt me <P align="something"> beter, align is nl. altijd een attribuut aan een entity.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 oktober 2000 12:34 schreef RM-rf het volgende:

"<align something><P>" das natuurlijk bullshit, als je pseudo-code wilt doen lijkt me <P align="something"> beter, align is nl. altijd een attribuut aan een entity.[/quote]Weet je dat wel zeker RM-rf?? HIJ heeft hier de titel hoor...:D

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 oktober 2000 12:34 schreef RM-rf het volgende:
...
"<align something><P>" das natuurlijk bullshit, als je pseudo-code wilt doen lijkt me <P align="something"> beter, align is nl. altijd een attribuut aan een entity.[/quote]Dat wordt in de cursus voor gevorderden behandeld denk ik...

sorry kon het niet laten... >:)

Flickr

• Nikel
  • Niet online
Gare flashzooi.

• Yellow|A
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Mensen volwassen blijven.

Ik als volgens mij enige netscape gebruiker op dit forum wil graag een protest indienen tegen de splash page en de layers zoals zij in netscape eruit zien.

Ik weet het, hah, de volgende keer zeg ik het gewoon niet meer, download Netscape zelf maar :)

|{ brrr }] |

Verwijderd

offtopic:
ik wilde een strakke opmerking maken maar dan wil ik wel weten hoe je die duivel smilie doet :)

Ik vind de kleuren niet mooi, en veel plaatjes die je erin hebt gebruikt zijn slecht afgewerkt (vieze randjes enzo)

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Jammer toch hoe snel mensen interesse in hun eigen topic kunnen verliezen.... >:)

Moet ik zonder smile naar bed...

[TangleFuzz... view source :)... of } > aanelkaar typen]

Flickr

• mullah
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-05 12:26
goh.. hij was blijkbaar tevreden met mijn 4 seconden bezoek :)

• web-hawk
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-01-2022

web-hawk

web-con.nl

Kom nou TangLeFuzZ we wachten met spanning >:)

Innovation beyond Imagination

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 oktober 2000 01:07 schreef mullah het volgende:
mijn eerste reactie was vluchten (bij de splash) mijn tweede reactie was dat mijn eerste reactie goed was (nadat ik niet gevlucht was en ik dus de page binnen was gegaan)
Ik denk dat dit kwam door het feit dat de site nog niet af was, ik verwachtte naar aanleiding van de splash namelijk geen inhoud en die kreeg ik.

Dus ik smeek je.. doe eerst iets aan je content en maak dan een design, misschien dat ik dan langer op je site blijf dan 4 seconden[/quote]Ik wacht op teksten en foto's enzo. Die krijg ik v/d opdrachtgever(s) zelf.

Ik heb eerder al aangegeven dat het ging om een eerste opzet. Kan het dus niet hebben dit soort reacties.

Thanks anyways :)

Verwijderd

edit: weg met de spam

<hr>

big site!

:D

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 12:23 schreef TranceCube het volgende:
www.flutlicht.com
www.djnatron.com

big site!

:D
sucka..
topic is verdomme prehistorisch oud man.

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

eejjjj, doe dat eens ff niet, geen sitechecks en niet kicken.....
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.