Als ik van welke bak dan ook in wil loggen duurt dat super lang... een goeie 5 minuten. Hij maakt dan een heel profiel aan, maar daar zit ik helemaal niet op te wachten... het liefst heb ik gewoon de lokale instellingen... weet iemand hoe dit zit? versie is RC1
Meestal gebruikt de pc een profiel van de server, probeer eens niet in te loggen op server maar "Gewoon" dus dat je in werkgroepen moet snuffelen? Dan gebruikt hij (Naar mijn idee) gewoon de lokale instellingen.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Stukje uit de WOS FAQ
Ik denk dat deze vraag dus niet mag.
Verder is wat meer informatie over de computer waarmee je inlogt enzo ook wel handig.
Verder is wat meer informatie over de computer waarmee je inlogt enzo ook wel handig.
deze beta van (rc overigens) is volledig LEGAAL bij microsoft te downloaden, dus... waarom op slotSH007 schreef op 12 september 2002 @ 19:11:
Stukje uit de WOS FAQ
topicstarter: je DNS configuratie is wel goed ingesteld? slechte dns=slechte performance bij het inloggen,
dus: ip gegevens graag
A wise man's life is based around fuck you
wat moet jij nou weer met mijn ip gegevens?
Kwil gewoon weten hoe ik in kan stellen dat ie 't lokale profiel pakt en niet van de server
Kwil gewoon weten hoe ik in kan stellen dat ie 't lokale profiel pakt en niet van de server
je INTERNE ip gegevens, wat je internet IP adres is interesseert me niet...Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 19:15:
profiel instellen doe je in 'active directory users and computers'...
maar goed voor een betere analyse hebben we toch je ip/dns gegevens nodig..
A wise man's life is based around fuck you
Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 19:12:
mag je mij eens ff gaan uitleggen waarom deze vraag niet mag
Zal ik doen:
Helaas maar vragen over niet officieel uitgebrachten OS'n mogen niet.
Voor je problemen met de beta versie kan je als erkent beta tester gewoon terecht bij Microsoft.
Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 19:15:
Je hoeft niet zo geprikkeld te reageren op mensen die willen helpen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()