Nog een topic over mijn netwerk probleempje Aangezien Predator Apache op netwerk server dicht gooide en ik nog geen duidelijk antwoord heb. En hij ALS hij het topic had gelezen, had kunnen zien dat ik geen antwoord kon vinden in die faq. Maarja modjes zijn ook maar mensen.
Dan zorg je er toch voor dat de server de internet verbinding doorgeeft
p.s.: Ik vind het niet echt gek dat hij dicht is aan je reacties te zien...
p.s.: Ik vind het niet echt gek dat hij dicht is aan je reacties te zien...
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Internet verbinding wordt ook doorgegeven... alles werkt. Alleen hij moet port 80 van me ene pc doorsturen naar ip:80 van andere pc.
En hoe dat moet heb ik wel in je vorige topic zien staan, geloof ik...Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 19:15:
Internet verbinding wordt ook doorgegeven... alles werkt. Alleen hij moet port 80 van me ene pc doorsturen naar ip:80 van andere pc.
En anders is het met de search ook wel te vinden.
DE doorgeef pc staat dus op een XP bak? Zo ja: Heb je de Firewall al nagekeken? Die houd namelijk ook dingen tegen...
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ja, die staat aan. Ik gebruik de firewall van XP, en daarin kan je juist aangeven wat hij moet doorsturen.Illegal_Alien schreef op 12 september 2002 @ 19:16:
DE doorgeef pc staat dus op een XP bak? Zo ja: Heb je de Firewall al nagekeken? Die houd namelijk ook dingen tegen...
Owke, maar dan heb je volgens mij geen probleem meer met het prot forwarden maar meer met andere aspecten.
Ik heb die link die iemand in je andere gaf ook gelezen EN dat zag er logisch / simpel uit...
Ik heb die link die iemand in je andere gaf ook gelezen EN dat zag er logisch / simpel uit...
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()