Ik heb Win XP met SP1 en nu wil ik kijken of er updates zijn. Dan gaat ie zoeken en dan blijft ie op 0% hangen. Het is geen firewall ding ofzo. Ligt het aan mij of is dat op dit moment een probleem(pj) van Microsoft? Kan iemand effe testen?
Hier zijn ook wat problemen met windowsupdate: .NET framework/windows update
Ik denk dat het er gewoon even uitligt, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Ik denk dat het er gewoon even uitligt, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
werkt hier wel (nu althans)
ASUS A7N8X-Deluxe rev2.0, Barton 3000+ , 2x 256 DDR TWINMOS PC3200, Hercules RADEON 9800PRO, Maxtor 80gig 8mb + 120gig WD 8mb SATA, Superflower SF-301 case
Heb je de legale versie van XP?? Zo niet, dan is kun je niet meer updaten omdat je SP1 en je van oompje Bill geld moet betalen wil je verder downen... Met andere woorden, heb je de illegale versie, dan heb je pech. Heb je de legale versie, dan weet ik het niet... Misschien dat de site er effe uit ligt..Baf schreef op 12 september 2002 @ 19:03:
Ik heb Win XP met SP1 en nu wil ik kijken of er updates zijn. Dan gaat ie zoeken en dan blijft ie op 0% hangen. Het is geen firewall ding ofzo. Ligt het aan mij of is dat op dit moment een probleem(pj) van Microsoft? Kan iemand effe testen?
Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Ik heb de illegale versie en het werkt weer. Niet zo lief van je dat je hier onwaarheden gaat zitten vertellenCalitomnication schreef op 12 september 2002 @ 19:08:
[...]
Heb je de legale versie van XP?? Zo niet, dan is kun je niet meer updaten omdat je SP1 en je van oompje Bill geld moet betalen wil je verder downen... Met andere woorden, heb je de illegale versie, dan heb je pech. Heb je de legale versie, dan weet ik het niet... Misschien dat de site er effe uit ligt..
Hmm, WU werkt hier goed...
En alweer een post SP1 security update... gaat wel lekker zo
Windows XP Documentation Update Can Help You Understand How to Make Your Computer More Secure
Ze kunnen beter XP per default wat safer configgen ipv default alles maar open te zetten.
Net alsof Jan met de Pet al die obscure update docjes gaat lezen
En alweer een post SP1 security update... gaat wel lekker zo
Windows XP Documentation Update Can Help You Understand How to Make Your Computer More Secure
Ze kunnen beter XP per default wat safer configgen ipv default alles maar open te zetten.
Net alsof Jan met de Pet al die obscure update docjes gaat lezen
Pagina: 1