Toon posts:

kazaa downloads bewaren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil eigenlijk mijn computer formateren, maar kazaa is nog bezig met een download. Kan ik op een 1 of andere manier die download "bewaren" zodat als ik kazaa opnieuw installeer de download weer verder gaat?

Greetz Chris }:O

• rblommers
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 21:07
op een cd'tje zetten, is dat een optie?

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

als kazaa een .dat bestand in de download directorie gaat ie gewoon verder

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• Pacjack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 20:17
jah en dan gewoon weer in de download map zetten na opnieuw installen
(worked for me iig)

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

• Flippy|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-01-2022

Flippy|IA

ispmonitor.be

gewoon de tempfile van je download van kazaa erges op andere lokatie zette (cd, netwerkdrive, andere partitie, whatever), en na je format opnieuw in je "incoming files" - folder zetten.

Easy :)

/edit
moet sneller zijn psies :)

ASUS A7N8X-Deluxe rev2.0, Barton 3000+ , 2x 256 DDR TWINMOS PC3200, Hercules RADEON 9800PRO, Maxtor 80gig 8mb + 120gig WD 8mb SATA, Superflower SF-301 case

Verwijderd

Topicstarter
ik wist niet zeker of het werkte, maar bedankt allemaal voor julie reacties

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 19:00:
ik wist niet zeker of het werkte, maar bedankt allemaal voor julie reacties
Dit alles kun je wel doen, maar de map waar het bestand nu in staat moet wel hetzelfde zijn als de map waar hij in komt te staan. Anders kan KaZaA er namelijk niet goed mee om gaan en heb je dus vette pech.

Verwijderd

Ik wil het ook proberen.. Moet echt snel formateren, maar lopen nog aantal downloads. Het is wel eens fout gegaan bij mij..

Meer mensen waar het niet goed ging?

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 12:24

we_are_borg

You will Comply

Ik heb het wel eens geprobeerd maar het mislukte. Maar ik heb het niet op de zelfde plek terug gezet zoals Harm heeft geschreven.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
ik heb het ook niet op dezelfde plek teruggezet
maar je moet gewoon de download map instellen op die map waar die dat files instaan

dan vind kazaa ze WEL weer :)
bij mij werkt dat dus perfect, al vaak genoeg gedaan

PIII 800@804 Mhz

• TaXaN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09-2023
Als je het op cd zet en daarna terug naar harde schijf kopieert, denk er dan aan dat bestanden van cd alleen-lezen zijn als je ze terugkopieert. Vergeet dus niet ze terug writeable te maken.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transformation.

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik heb dat vaak gedaan! Gewoon de *.dat pakken en terug gooien na formatteren! Normaal gesproken is mijn SHARED map c:\My shared folder dus geen probeem ermee!
Pagina: 1