[Beos] Personal edition

Pagina: 1
Acties:

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
ik heb Beos personal aan de gang vanuit Linux. Best een leuk OS. Moet alleen nog ff wat drivers voor me grafische kaart etc zoeken maar ok.

Wat ik eigenlijk wilde weten is wat nou het verschil is tussen de personal en de normale versie. Ik heb al wel van openbeos een nieuwe kernel gehaald en deze over de ouwe gehaald wat beter zou moeten zijn.

Maar wat kan ik nou niet met deze versie wat ik met de normale versie wel kan ?

En zijn er pro versies gratis te krijgen nu Be is opgedoekt ?

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik moet zeggen dat ik vind dat je dit topic wel heel gemakkelijk hebt geopend. Wat zoeken had wonderen gedaan.
http://www.gobe.com/storebeos.html en http://www.computing.net/beos/wwwboard/forum/604.html had ik zo gevonden, en er zijn nog wel meer informatie-bronnen.

Er zijn nog geen nieuwe kernel images gereleased door OpenBeOS (OpenBFS is nog nauwelijks beta laat staan een complete kernel), ik denk dat je OpenTracker bedoelt. Maar dat is geen kernel, maar een shell, die idd beter is als de originele BeOS shell.

• ViNyL
  • Niet online
Als ik hier op GOT zoek kom ik op nix uit (alles over personal) en als je zoekt op inet kom je op openbeos uit, maar dat is geen opensource versie van beOS maar een project om wat dingen te verbeteren...

En waarom zou ik geen topic openen ? Daar is dit forum toch voor ? Gooi het anders dicht en link het door naar Google...daar kan je alles wel vinden als je wil....

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Die GoT search werkt nogal bagger, maar in het mededelingen forum kun je een betere vinden.
Het is niet zo dat er zijn GoT topic over zijn, er zijn talloze BeOS topics geweest, ook over BeOS PE en BeOS pro. De door mij genoemde links heb ik gewoon met Google gevonden.
Natuurlijk is een forum om antwoord te vinden op de vragen, maar als er allemaal vragen wrden gesteld waarvan je het antwoord binnen enkele ogenblikken kunt vinden, holt het niveau wel achteruit.

• ViNyL
  • Niet online
Ja, dat ben ik zeker met je eens..