j.vd.spoel: Machine pas aangeschaft.Erg tevreden over de geluids-en beeldweergave. Ondanks afraden in de beschrijving toch via mijn videorecorder aangesloten omdat directe aansluiting op de TV het beeld niet stil te krijgen was. MP3 afspelen lukt de ene keer wel en de andere keer weer niet. Kan iemand mij vertellen of je ook digitale foto´s via deze DVD kan bekijken, zoja hoe moet je dit doen? Voor de rest is dit een prima machine voor de prijs/kwaliteitsverhouding. reactie
07-08-2002
Doeke.b: ben er weg van en vindt de kwalkiteit van het geluid uitstekend. Veel aan video gewnd en daar is duidelijk verschil in. Vindt de gebruiksaanwijzing met de verscillende op te roepen programma's en mogelijkheden toch wel ingewikkeld. Dacht het , gezien de vier knopjes op de voorzijde van het apparaat eenvoudig te houden,zonder poespas. Dat wordt wel anders als je ziet wat er allemaal mee mogelijk is en dan waardeer je alle mogelijkheden weer. Ben er erg blij mee! (een paar dagen in bezit)
geluidskwaliteit 9
beeldkwaliteit 9
mogelijkheden 9
gebruiksgemak 7
vormgeving 9
duurzaamheid 8
05-08-2002
Ronald: Heb ook een DVD620. Lees dat je er, ondanks dat het niet door Philips aangegeven wordt, MP3 op af kunt spelen. Dit lukt bij mij niet (geeft eerst een 1 in het display en vervolgens error) Dit zowel bij CD-R als CD-RW Doe ik iets fout bij het branden (dataformaat via Nero 5.5) Alvast bedankt voor de reactie reactie
fastfolkert: ik heb ook een DVD620, en MP3 wordt idd. afgespeeld. Zowel van CDR als CDRW. Ik brand met Easy CD creator, op 8x, de RW op 4x. Een klein nadeel is trouwens wel dat de kast zo licht is dat -ie verschuift als je op een knop aan de rechterkant drukt....Maar verder een prima ding. (12-08-2002)
15-07-2002
Eric: Heb ook een dvd 620. Soms, bij het opstarten van een dvd, lijkt het beeld te haperen en is er geen geluid. Het netspannin eraf halen, is dan de remedie. Waar ligt dit aan? Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben? reactie
04-07-2002
maarten: goed beeld, beetje wennen aan die afstandsbediening, bij huurcd's -in het begin-en veel knippen sprong hij soms niet meer terug op menu, maar dan moet je gewoon even opnieuw de dvd opstarten. gebeurt nu nooit meer verder simpel en behoorlijk goed. cd geluid bijna net zo goed als mijn erg dure Denon cd speler. kortom mooi om te zien en om mee te kijken. (een maand in bezit)
geluidskwaliteit 7
beeldkwaliteit 9
mogelijkheden 8
gebruiksgemak 8
vormgeving 8
duurzaamheid 7
Vanaf kieskeurig.nl.