[WLAN Router] Netgear MR314-GE ervaringen? Is dat een goeie?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:49
Nou, zoals de topictitel aangeeft hè ...

Ik heb 2 PC's in een vast (10/100Mbps) netwerk en hier komt een laptop bij die ik draadloos wil gaan gebruiken. Ik heb @Home en heb nu een PC draaien als router, maar zoek nu een alles in één oplossing.

Ik zag deze in de Pricewatch staan voor 180 Euro, leek me een redelijke prijs :)

Heeft iemand hier ervaringen mee?

pricewatch: Netgear Wireless cable/DSL router + 4p switch (MR314GE)

http://www.netgear.com/pr...asp?xrp=11&yrp=30&zrp=115

• Wouter!
Niemand die er iets over weet? Iemand ervaringen met een andere WLAN-router :?

Verwijderd

ThaWout schreef op 12 september 2002 @ 23:28:
Niemand die er iets over weet?
Ja hoor, ik heb zelf zo'n ding, en heb hem ook bij een maat geinstaleerd. Heerlijk dingetje. Firewall, DHCP, nat, wan/lan portmapping, MAC security, en wep encryption.
Ik heb hem ook in de pricewatch gezet voor 180 euro (dat ding is gigantisch in prijs gezakt de laatste tijd) Let er wel op dat als databyte hem niet op vooraad heeft, het verrekt lang kan duren. Mijn pcmcia kaart duurde 5 weken. Als het wel op vooraad is, heb je het binnen een paar dagen, en gewoon op rekening (ja dat bestaat ook nog:-)

• Robbeke
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-12-2018
hoeveel connecties kan zo'n wireless AP eigelijk aan?

http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314

Verwijderd

Robbeke schreef op 13 september 2002 @ 00:12:
hoeveel connecties kan zo'n wireless AP eigelijk aan?
Deze 30 tot 70 wireless, en 253 via bekabeling.

• Wouter!
Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 00:05:
[...]

Ja hoor, ik heb zelf zo'n ding, en heb hem ook bij een maat geinstaleerd. Heerlijk dingetje. Firewall, DHCP, nat, wan/lan portmapping, MAC security, en wep encryption.
Ik heb hem ook in de pricewatch gezet voor 180 euro (dat ding is gigantisch in prijs gezakt de laatste tijd) Let er wel op dat als databyte hem niet op vooraad heeft, het verrekt lang kan duren. Mijn pcmcia kaart duurde 5 weken. Als het wel op vooraad is, heb je het binnen een paar dagen, en gewoon op rekening (ja dat bestaat ook nog:-)
Als je in de lijst van DataByte kijkt dan staat er dat er 3 op voorraad zijn, maar als je erop klikt staat er dat 'r 0 zijn (:?)

Inmiddels issie daar trouwens nog maar 151,15 Euro :P

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Predator

Suffers from split brain

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.