Door een k*t nieuwe huisgenoot die ontiegelijk kan zeiken zie ik mezelf genoodzaakt een koptelefoon te kopen.
Ik heb inmiddels een aantal topics op GoT hierover gelezen, ik ben er echter (nog) geen tegen gekomen over draadloze koptelefoons.
Ik heb de volgende eisen/ specs:
- draadloos
- licht
- oplaadbaar op het station, niet met batterijen
- wordt aangesloten op een Denon DRA 585-RD (versterker)
- voornamelijk voor het luisteren van muziek (acid/ techno/ trance enz)
- budget rond de € 100,-
Nu heb ik in de topics tot nu toe gelezen wel een aantal tips gehaald, ik ga iig in de winkel luisteren, maar ik wil voor mezelf eerst een aantal modellen op een rij zetten die ik wil gaan luisteren.
btw: Ik hoef niet perse een Sennheiser, als er iemand argumenten heeft ten opzichte van andere modellen hoor ik het graag.
Ik heb inmiddels een aantal topics op GoT hierover gelezen, ik ben er echter (nog) geen tegen gekomen over draadloze koptelefoons.
Ik heb de volgende eisen/ specs:
- draadloos
- licht
- oplaadbaar op het station, niet met batterijen
- wordt aangesloten op een Denon DRA 585-RD (versterker)
- voornamelijk voor het luisteren van muziek (acid/ techno/ trance enz)
- budget rond de € 100,-
Nu heb ik in de topics tot nu toe gelezen wel een aantal tips gehaald, ik ga iig in de winkel luisteren, maar ik wil voor mezelf eerst een aantal modellen op een rij zetten die ik wil gaan luisteren.
btw: Ik hoef niet perse een Sennheiser, als er iemand argumenten heeft ten opzichte van andere modellen hoor ik het graag.
Ook Knor is aangestoken met het ligfietsvirus!