Toon posts:

[LCD] schermen uit een laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb 3 verschillende schermen uit een laptop gekregen maar nu ben ik op zoek naar de aansluit gegevens van deze LCD schermen.

De eerste is een TOSHIBA type LTM09C012

De tweede is een SHARP type LM64P721
De derde is ook een SHARP type LM64P723

BVD

• OliverBB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11-2024
ik ben bang dat je het wel kunt vergeten

ik heb het ook al es gevraagd maar helaas is er tot nu toe niemand geweest die mij kon helpen, doordat elke laptop weer een ander scherm heeft met ander aansluitingen etc.

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
Ik heb zelf nog een scherm uit een Powerbook G3 liggen.
Dat scherm is van Samsung en ik heb gewoon naar Samsung gemaild of zij de datasheet nog hadden liggen. Helaas hadden ze de datasheet niet meer omdat het een verouderd produkt was, maar hij wist me wel een klein overzichtje te geven van de pinouts.

Oh ja, voordat je vraagt hoe je die laptopschermen kan aansluiten op je comp: dat is alleen mogelijk als je een dure controller koopt. Kijk op EarthLCD voor de controllers en prijzen.

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-12-2024

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

RTFM!!! er is hier een FAQ.. daar staat iets in over laptop schermen!
En hoe zit het dan met laptopschermen?

Laptopschermen zijn in principe aan te sluiten, maar dan moet je een speciale videokaart hebben die daarvoor geschikt is. Die kosten 3 á 400 dollar. Het is dus makkelijker je laptop intact te laten en dan een programma ervoor schrijven dat dan je schermpje vult met info

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Topicstarter: dit is inderdaad FAQ materiaal. Misschien zou je nog een keer een blik willen werpen op Lees dit eerst voordat je een topic opent!.

Looki: Lees a.u.b. Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics, dat RTFM is niet gewenst!!!

Dit topic is gesloten.