gnome 2 rpm install op verse redhat 7.3 installatie

Pagina: 1
Acties:

• irondog
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05-2025

irondog

alle dingen moeten onzin zijn

Topicstarter
Ik ben sinds kort overgestapt naar redhat 7.3, maar ik zou graag gnome 2 willen gebruiken. Omdat ik nog niet zo lang met linux werk, zou ik dit graag met rpm installeren ipv zelf compilen.

Het beste lijkt me na een verse redhat 7.3 installatie (met alleen X en dus niet gnome of kde) gnome 2 te installeren.

Kan iemand me uitleggen wat ik dan moet doen? Waar kan ik de pakketten downloaden? Hoe moet ik het installeren van gnome 2 voorbereiden?
Kan ik eventueel een lopende installatie van gnome 1.4 ook updaten? (lijkt me zelf een minder strak plan)

[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]

• MadCow*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-08-2025

MadCow*

<= icon space for rent

ben geen red hat gebruiker maar heb van mensen hier goede verhalen gehoord over red crapet van ximian
suc6 :)

Veni, Vidi, Et je n'en crois pas mes yeux! (ik kwam, ik zag, en ik geloofde mijn ogen niet!) - J. Caesar (Asterix en de gladiatoren) | Nu vernieuwd met toegevoegde lazyness.

• razor-x
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-03 20:59
MadCow schreef op 12 september 2002 @ 18:51:
ben geen red hat gebruiker maar heb van mensen hier goede verhalen gehoord over red crapet van ximian
suc6 :)
Ja precies, ik ben ook nog een behoorlijke beginner, maar gnome2 draait nu heel goed hier ;)

Voor Red Carpet gaan dus :)

Verwijderd

edit:
foute topic. :(.