Toon posts:

Primax Scanners Onder XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hier is het leuke nieuws. Primax ondersteund geen XP. Hierdoor kan ik mijn scanner niet meer aan de praat krijgen onder XP. Weet iemand een ander manier ( met ander scanner prog misschien om deze aan de praat te krijgen. mijn scanner is de COLORDO Direct 9600

Verwijderd

Win2K drivers :?
Misschien een beetje kort door de bocht, maar dan moet wel werken lijkt mij.
btw. ik heb wel een primax scanner zien werken onder XP, weet alleen niet welk type.

• Rocky
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

Rocky

Remember Gina

Van de Primax site:

Windows ME / XP info below

Primax is not producing any new driver files for the new Microsoft Windows operating systems, please use the Windows 98 Driver for Windows ME and the Windows 2000 Driver for Windows XP. Our European Technical Support departments are unable to provide support for any Primax Products on Microsoft Windows ME or Microsoft Windows XP

Zou dus inderdaad de windows2000 drivers proberen.

Primax Colorado USB 9600

http://www.driverscollection.com/main.php?file_id=1403

Dit is de windows2000 driver

[ Voor 0% gewijzigd door Rocky op 12-09-2002 22:25 . Reden: Behulpzaam ]

PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!

Verwijderd

Ik heb de primax colorado 19200 draaien onder XP, ik heb daar drivers voor, is maar een maar mb , ik weet niet waar ik hem vandaan, heb als je hem wilt hebben, laat maar even weten.

Klaasjan (k.mors@hccnet.nl)

Verwijderd

ik heb hetzelfde 9600 en de w2k drivers doet het niet.

• TheLunatic
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Ik heb toevallig van de week bij iemand zon scanner in XP aan de gang gekregen, dus ik kan je verzekeren dat het werkt. Wat daar allemaal is gebeurd

• XP installeren
• Scanner drivers van CD installeren
inclusief een programma, iets van '...Bridge'
• Mij er bij halen
• Win2K driver downloaden
• Win2K driver installeren
• ...Bridge opstarten
• Succesvol scannen

Ik weet dus niet meer precies hoe dat programma heet waarmee zij scande, het heette in ieder geval iets met Bridge, en ik weet zeker dat de scanner scande.

[ Voor 0% gewijzigd door TheLunatic op 12-09-2002 22:39 . Reden: taalverwarring enzo :P ]

Mother, will they like this song?

• Rocky
  • Laatst online: 26-11-2021

Rocky

Remember Gina

http://www.treiber-center...rum=Scanner&id=1029953980

Hier staan wat oplossingen in het Duits misschien is dit de oplossing.
van de site aldaar:

Hallo Jungs,

nicht den Kopf hängen lassen:

also installiert zuerst den 9600 treiber für XP (ik denk hier dus win2000) und danach den 9600 für 98 und alles ist o.k.

Er fragt bei der installation ob er eine datei überschreiben soll , da sagt ihr nein.

[ Voor 0% gewijzigd door Rocky op 12-09-2002 22:45 . Reden: aanpassing tekst ]

PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Mja, ik heb een Primax Phodox Ultrascan 300 (klinkt cool), maar ik heb nog nooit zo'n crap-scanner gehad. Ding werkt ALLEEN maar met eigen software die ALLEEN maar in Win98 werkt. :( Win2k driver niet available..

Geez, had hiervoor een Mustek die echt 10 keer zo fijn was. Kon je tenminste in fatsoenlijke tekenprogramma's acquire doen. Alleen was een vriend van mij de kabels en voeding kwijtgeraakt na het lenen, kreeg ik dit mormel terug. :(

Verwijderd

mijn primax Jewel 4800 heeft ook geen drivers voor XP of 2000. Op de site gaven zo ook aan dat ze echt niet van plan waren deze uit te brengen.

Kl*temerk :(
Pagina: 1