Ik heb Win XP Professional. Voordat ik ad-aware hed gedownload en gedraait, sluitte XP meestal goed en snel af. Soms deed ie er iets langer over, maar ok. nu heb ik ad-aware uitgevoerd en sindsdien sluit ie ZEER moeilijk af. Klik ik op afsluiten en dan kun je nog gewoon alles doen. Als ik niet met de muis beweeg gebeurt er 0. beweeg ik de muis een keer begint ie te kraken. na allerlei dingen te doen (met de muisbewegen en nog een keer op afsluiten klikken) gaat ie er na een minuut of 3 een keer aan denken om af te sluiten. Daarna duurt het nog even. Wat is hier in hemelsnaam aan de hand????
Heb je in add aware de backups ook al verwijderd (met name de registry setting) ?
Heb je foutmeldingen staan in je eventviewer) ? Te vinden in start -> settings -> Control Panel -> Administrative tools -> event viewer -> system log
Die foutmeldingen kan je hier www.eventid.net en hier www.microsoft.com/technet opzoeken.
Meer info nodig zie Windows Operated Systems - Policy en dan met name stap 2
Heb je foutmeldingen staan in je eventviewer) ? Te vinden in start -> settings -> Control Panel -> Administrative tools -> event viewer -> system log
Die foutmeldingen kan je hier www.eventid.net en hier www.microsoft.com/technet opzoeken.
Meer info nodig zie Windows Operated Systems - Policy en dan met name stap 2
[ Voor 0% gewijzigd door aReaRe op 12-09-2002 18:51 . Reden: typo's en aanvulling ]
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)