Toon posts:

Apache op netwerk server

Pagina: 1
Acties:
  • 302 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier thuis een klein netwerkje met 2 computers. 1 is direct verbonden met internet en andere is pc is met ene verbonden. Op beide pcs is internet, en email.

Nu heb ik apache draaien op de pc die direct verbonden is met het internet, als iemand mijn ip intypt kom hij netjes op me webserver terecht :) nu wil ik apache niet meer op deze pc hebben maar op de andere pc van me netwerk. Probleem wat er dan is dat mensen niet meer op me webserver kunnen komen. Hoe los ik dit op?

Ik draai helemaal geen programma's zoals winroute ofzo, en wil ik ook liever niet.

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-02 14:36
idd, zie boven..... je zult echt poorten moeten gaan doornatten (in jou geval 80 en 81)

iRacing Profiel

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
kroegtijger schreef op 12 september 2002 @ 17:13:
idd, zie boven..... je zult echt poorten moeten gaan doornatten (in jou geval 80 en 81)
Alleen 80 is genoeg ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar moet ik alleen voor dit dan een appart programma installeren :S

Verwijderd

Topicstarter
SH007 schreef op 12 september 2002 @ 17:15:
[...]

Alleen 80 is genoeg ;)
Kan je dat in XP gewoon ergens instellen? Of MOET je dan een programma zoals winroute hebben op 2pcs... want dat wil ik echt niet.

Verwijderd

Kun je in XP instellen (zie ook FAQ Network Troubleshooting): [search=portmap xp]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 17:40:
Kun je in XP instellen (zie ook FAQ Network Troubleshooting): [search=portmap xp]
groen en geel gezocht maar kan niet vinden hoe ik het ZONDER extra programma kan instellen. Met AnalogX werkt het... maar ik wil dat programma niet als het niet hoeft. Iemand die weet waar in xp ik het kan instellen?

Verwijderd

Start > Help en ondersteuning of hier

Verwijderd

Topicstarter
wow allemaal hele goede tips! f1 zal zeker ook helpen! als het zelf niet weet replie dan niet!

• JJr
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

JJr

The Future Awaits

Misschien dat je hier wat meer aan hebt:
http://www.haxial.com/routerconfig/winxp/

• boswandeling
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:58
http://www.analogx.com kan je een mappertje vinden

Verwijderd

Topicstarter
i know... lees me post hierboven..... maar dat wil ik niet. Wil via XP en in de help van windhoos kan ik niets vinden en op de faq pagina's van GoT ook niet.

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:20

TeeDee

CQB 241

EmBee, dat wil onze vriend Spooty niet dus :)

Doe niet moeilijk en ros er gewoon zoiets op! En vooral analogx. Is lekker klein en werkt simpel.

Het is namelijk niet nodig om het wiel opnieuw uit te gaan vinden!

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Verwijderd

Topicstarter
Nee maar waarom een extra programma draaien als het niet nodig is? Onze behulpzame vriend CowMike zegt dat het kan....

• JJr
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

JJr

The Future Awaits

Zie mijn post 5 berichten hoger. Volgens mij is dat wat je zoekt!

Verwijderd

Topicstarter
JanJr schreef op 12 september 2002 @ 18:46:
Zie mijn post 5 berichten hoger. Volgens mij is dat wat je zoekt!
ja ik stel daar het ip in van de pc op het netwerk, poort 80 en poort 80 maar hij stuurd hem dan niet door zoals analogx doet :(

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:41

Predator

Suffers from split brain

Het Grote Poortmappingsverhaal

Zie de links daar

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.