Solcon, doen of niet?

Pagina: 1
Acties:

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik ga binnenkort chello eruit gooien (mede omdat we overgaan op satelliet voor de tv). Dus ga ik maar over op adsl. Nu leek de 515/2-8 verbinding van solcon me wel wat, link productpagina: http://www.solcon.net/view/displaytekst.php?TekstId=17
Nu is mijn vraag: Is dit wat en wat kan ik ervan verwachten? Zijn er e.v.t. andere aanbieders voor minder? Ik wil wel een 512/2-8 verbinding minimaal.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Cistron is zoiezo goedkoper en wat meer bekender, dus als je voor de prijs gaat zou ik die nemen.

Mocht je meer service en meer extra dingen willen etc., dan zou ik voor Xs4all gaan (Meti n het bijzonder het Power abbo)

Verwijderd

Solcon schijnt wel goed te zijn, ik ken iemand die daar een abbootje heeft. Ze schijnen goede spamfilters en dergelijke te hebben :)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:49
Solcon is idd 10 EUR duurder dan cistron...
verder zie ik nix over datalimieten... Fair use zuigt (imho), de ISP kan dan altijd roepen dat ze 't te veel vinden, al down je maar een gig per maand..

Duidelijke limieten, zoals 100 gig bij cistron, is beter imho...
ook zie ik ff nix staan over het wel-of-niet mogen draaien van servers enzo.

Maar de vraag... heb je wel zo'n powerpijp nodig? Ga je het benutten? Anders kun je beter een goedkopere versie nemen..

Bij Cistron heb je voor 69 EUR een 1Mbit lijn, en da's vergelijkbaar met je chello... Alleen op rustige momenten is chello iets sneller (1.5mbit)

Verder heeft Cistron op dit moment geen aansluitkosten, scheelt je ook ruim 100 EUR

• pagani
  • Niet online
DJSmiley schreef op 12 september 2002 @ 21:40:
Solcon is idd 10 EUR duurder dan cistron...
verder zie ik nix over datalimieten... Fair use zuigt (imho), de ISP kan dan altijd roepen dat ze 't te veel vinden, al down je maar een gig per maand..

Duidelijke limieten, zoals 100 gig bij cistron, is beter imho...
ook zie ik ff nix staan over het wel-of-niet mogen draaien van servers enzo.

Maar de vraag... heb je wel zo'n powerpijp nodig? Ga je het benutten? Anders kun je beter een goedkopere versie nemen..

Bij Cistron heb je voor 69 EUR een 1Mbit lijn, en da's vergelijkbaar met je chello... Alleen op rustige momenten is chello iets sneller (1.5mbit)

Verder heeft Cistron op dit moment geen aansluitkosten, scheelt je ook ruim 100 EUR
Believe me, ik heb zo'n powerpijp nodig (tenminste, de meerprijs van 20 euro t.o.v. 1024 abo's betaal ik er graag voor). Heb nu chello met een constante 1,5 mbit, maar die gaat er dus uit...
edit:

XS4ALL is overigens 10 euro/maand duurder dan solcon, ga nu ff bij costron kijken...

• pagani
  • Niet online
Het zal waarschijnlijk cistron worden, thxx voor de hulp :)
Pagina: 1