Hp laserjet 4Si duplex-unit & fontcartridge

Pagina: 1
Acties:

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 12:16
Heb heb wat vraagjes mbt de HP Laserjet 4Si.

ik heb bij deze printer een barcode fontcartridge. Wat doe je hiermee? ik begrijp dat die printer hier fonts vandaag haalt zodat ze niet in het geheugen hoeven, maar hoe benader ik deze?

Dan een duplex-unit van dat ding. Die zit er niet is, maar is natuurlijk wel gaaf. Ik heb alle 2dehands en andere zooi afgezocht maar weinig gevonden, dus: weet iemand waar in een duplex-unit voor een HP 4Si kan krijgen?

if broken it is, fix it you should

• elgringo
kick

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-08 22:24
Ik heb een laserjet 4, en daar kan ik in de drivers opgeven welke fontcartridge dr in zit, dus ik neem aan dat dat voor de 4SI ook geldt. Het barcode lettertype stelt je in staat om zelf barcodes te maken die je dan ect met een barcode lezer weer uit kunt lezen. Handig als je een lezer hebt, anders isset vrij nutteloos :D.

Duplex unit weet ik niet waar je die zou kunnen krijgen, je zou et eens op marktplaats.nl kunnen proberen.

• elgringo
EelcoB schreef op 13 september 2002 @ 23:57:
Ik heb een laserjet 4, en daar kan ik in de drivers opgeven welke fontcartridge dr in zit, dus ik neem aan dat dat voor de 4SI ook geldt. Het barcode lettertype stelt je in staat om zelf barcodes te maken die je dan ect met een barcode lezer weer uit kunt lezen. Handig als je een lezer hebt, anders isset vrij nutteloos :D.
hoe stelt ie je dan daartoe in staat?

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-08 15:10
Barcode is gewoon een lettertype. Eigenlijk is het een verzamelijk van lettertypes aangezien je meerdere types barcode hebt.

Voor huis-tuin-en-keuken gebruik is het idd vrij nutteloos. Bedrijven gebruiken barcodes buiten de kassasystemen ook voor allerhande sorteerwerk. Daar is het dus wel handig dat je printertje ook die dingen kan printen.

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

• elgringo
Vorlon schreef op 16 september 2002 @ 00:39:
Barcode is gewoon een lettertype. Eigenlijk is het een verzamelijk van lettertypes aangezien je meerdere types barcode hebt.

Voor huis-tuin-en-keuken gebruik is het idd vrij nutteloos. Bedrijven gebruiken barcodes buiten de kassasystemen ook voor allerhande sorteerwerk. Daar is het dus wel handig dat je printertje ook die dingen kan printen.
Maar als barcode een lettertype is. Hoe print ik dan in vredesnaam barcodes?

• elgringo
schop

Pagina: 1