weinig tot niks..
dan is het niet de speedtouch usb... Bel planet op (altijd gezellig
)
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ja dank je, dan hang ik 10 jaar in de wachtrij..
weinig tot niks..
Op de site van Planet staat van wel.Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 16:16:
ding werkt niet met isdn en werkt sowieso erg KUT spreek uit ervaring
Maar ik kan nergens vinden welk merk en type dat dan is..
weinig tot niks..
Als het goed is krijg je de Alcatel speedtouch usb.
Maar deze werkt niet op isdn en ik heb net 15 min op de planet site rondgekeken, maar deze is zo erg onoverzichtelijk dat ik totaal niet kan vinden wat er gebeurt als je die aanbieding neemt terwijl je isdn heb.
Ik zou toch proberen om even te bellen, want bij planet sta je echt geen 10 jaar in de wachtrij.
Maar deze werkt niet op isdn en ik heb net 15 min op de planet site rondgekeken, maar deze is zo erg onoverzichtelijk dat ik totaal niet kan vinden wat er gebeurt als je die aanbieding neemt terwijl je isdn heb.
Ik zou toch proberen om even te bellen, want bij planet sta je echt geen 10 jaar in de wachtrij.
Misschien was het lichtelijk overdreven, maar er zijn altijd meer dan 10 wachtende voor je, en als je dan 10 minuten wacht is het nog vaak meer dan 10.
Ik heb net wel KPN gebeld, en die zeiden dat je een ander modem dan normaal bij Planet krijgt.
Ik heb net wel KPN gebeld, en die zeiden dat je een ander modem dan normaal bij Planet krijgt.
weinig tot niks..
Mja, maar die kunnen je niet helpen met welke modem je krijgt.didio schreef op 12 september 2002 @ 16:28:
Misschien was het lichtelijk overdreven, maar er zijn altijd meer dan 10 wachtende voor je, en als je dan 10 minuten wacht is het nog vaak meer dan 10.
Het is namelijk alleen een actie van Planet, Kpn heeft daar niks mee te maken (in direct wel) dus je moet toch echt contact opnemen met Planet.
Verwijderd
Heel leuk verder die aanbiedingen, maar als dan blijkt dat je met ISDN meer dan 200 Euro kwijt bent voor een modem, valt dat opeens erg tegen...
Pagina: 1