ik zag twee beren fout parkeren....
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
de astra is geen schotel, das de satteliet waar het nederlandse pakket op zit ja...
ik weet niet naar welk land je gaat, maar in de meeste landen volstaat een 60-80 cm schotel wel... moet je er natuurlijk wel een digitale decoder bij hebben, analoog wordt niks meer uitgezonden (NL dan, alleen nog maar duits op analoog
)
ik weet niet naar welk land je gaat, maar in de meeste landen volstaat een 60-80 cm schotel wel... moet je er natuurlijk wel een digitale decoder bij hebben, analoog wordt niks meer uitgezonden (NL dan, alleen nog maar duits op analoog
Het gaat om mijn ouders die zitten in frankrijk en willen graag via de schotel nl zenders ontvangen, Het gaat er dus om dat ze een schotel nemen die op de astra sattaliet kan en een digitale receiver ?
van die site begrijp ik erm vrij weing
ik zag twee beren fout parkeren....
50cm Schotel is dan al afdoende: http://www.ses-astra.com/satellites/footprints.php?sat=11
En op lyngsat staan de precieze zendergegevens van het canal digitaal pakket:
Canal Digitaal Satelliet on Astra 1G/1H at 19.2°E
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
je hebt een gewone standaard schotel nog (60 cm tot 80 cm wordt meestal standaard bij sets geleverd) en dan een digitale receiver waar je CI sloten in hebt, dit omdat alle NL zenders gecodeerd zijn en je dus een kaartje (ook weer een 140 euro ongeveer) moet kopen om die zenders uberhaupt te kunnen bekijken.
Dus
Schotel 60 cm
digitale lnb
digitale receiver met minimaal 1 CI-slot
decoder kaart (welke precies weet ik niet meer)
Kijk maar eens op www.comtronics.nl die verkopen schotels en toebehoren
Dus
Schotel 60 cm
digitale lnb
digitale receiver met minimaal 1 CI-slot
decoder kaart (welke precies weet ik niet meer)
Kijk maar eens op www.comtronics.nl die verkopen schotels en toebehoren
BVN is toch een Free To Air Nederlandse zender ?
Pagina: 1