Zwarte frontjes voor Compaq EVO D310

Pagina: 1
Acties:

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Topicstarter
Ik ben op zoek naar zwarte frontjes voor de Compaq EVO D310.
Dit zijn volgens mij gewoon normale frontjes maar ik heb geen idee waar ik ze los kan kopen.

We hebben contact gehad met Compaq, we hebben aangegeven dat we er ongeveer 20 nodig hadden. Compaq vertelde ons dat zo'n plastic frontje €65 per stuk kost !!!!!!!!!!!

Dat vind ik echt ziek, dan zou je voor 20 frontjes €1300 moeten betalen, daar kan ik een complete PC extra voor kopen!

De reden is: De PC's worden standaard met CDrom verkocht, maar op het bedrijf moeten de cdroms eruit ivm veiligheid en virussen.

PS. hoe valt €65 voor een gewoon plastic frontje te verklaren :? |:(

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Misschien zou je een Compaq-dealer aan kunnen schrijven, wellicht kunnen zij voor minder geld aan die frontjes komen :). 65 euro is volkomen belachelijk natuurlijk.

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:24
Helaas voor jou, je kan er neit onderuit, bij ons hadden we dat probleem ook, we hadden overal op verzoek de cd-rom eruit gehaald, met als gevolg dat we zwarte frontje nodig hadden. Veel gezocht neit gevonden! (de cd-rom zitten er nu weer in)

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Je kunt natuurlijk de cd-rom spelers er in laten, en de power/ide kabels d'r uitlaten.

And The Only One

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 17:28

magneet

Magnetic enhanced

mmm ik ken ook plaatsen waar ze ze zonder cd-rom besteld hadden en er daarna een paar in moesten bouwen

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
Timmert schreef op 12 september 2002 @ 18:49:
Misschien zou je een Compaq-dealer aan kunnen schrijven, wellicht kunnen zij voor minder geld aan die frontjes komen :). 65 euro is volkomen belachelijk natuurlijk.
Via onze dealer lukt het ook niet voor minder. Die dingen hebben een balachelijk prijskaart(je).

we willen eigenlijk niet meer dan 5 euro voor een plastic frontje betalen. cdroms onaangesloten is ook niet echt een optie, want de cdromspeler kunnen we zelf goed gebruiken omdat we nog een aantal server moeten inrichten in de toekomst en de cdrom laten zitten is een beetje lullig voor het personeel vind ik.
Beetje het worst-voorhouden effect.

Verwijderd

Dit is wat je zoekt denk ik :

271027-B21 Blank Bezel Kit CMT/MT/DT, zwarte kleurstelling, 50 stuks

zijn alleen per 50 te verkrijgen. En dat kitje van 50 stuks zal zo rond de € 65 ex BTW kosten...

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 10:49:
Dit is wat je zoekt denk ik :

271027-B21 Blank Bezel Kit CMT/MT/DT, zwarte kleurstelling, 50 stuks

zijn alleen per 50 te verkrijgen. En dat kitje van 50 stuks zal zo rond de € 65 ex BTW kosten...
€65 per 50 of €65 per 1 ?

Verwijderd

Fairy schreef op 13 september 2002 @ 17:44:
[...]

€65 per 50 of €65 per 1 ?
per 50, heb ze vandaag nog verkocht bij een order van 200 systemen. 4x bovenstaand artikel was daarbij voldoende

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 18:27:
[...]

per 50, heb ze vandaag nog verkocht bij een order van 200 systemen. 4x bovenstaand artikel was daarbij voldoende
Thanx voor de tip !
Pagina: 1