[chello] wachtwoord "opeens" veranderd

Pagina: 1
Acties:

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08 20:45
Hey mensen,

ik heb al 3 dagen geen mail maar, vraagt steeds om wachtwoord. Dit wachtwoord had ik in zelfadmin gewijzigd al een aantal maanden hiervoor met een beter wachtwoord (cijfers/hoofdletters/nummers/letters etc door elkaar, onraadbaar dus).

Nu denk ik: nog steeds mail niet checken, ff in de zelf admin kijken, krijg ik gewoon INVALID PASSWORD.

En Chello is hier niet bereikbaar, ik snap er niets meer van. Oude password wat op installatie formulier (misschien oude backup teruggezet, hun) doet het ook niet meer. Dat is dan wel Héél vreemd.

Iemand enig idee / hier ook last van :?

De http-daemon server ligt hier ook "opeens" plat, ben ik "half" afgesloten ofzo :? Niets werkt meer lijkt wel, al een paar dagen, alleen maar surfen enzo :(\

M'n username is gewoon van de server verwijderd :/ :|

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Heel apart... Ook al eens andere mailservers geprobeerd? Voor verzenden en ontvangen: mail.chello.nl

• RedHat
GerbenW schreef op 12 september 2002 @ 15:26:
Heel apart... Ook al eens andere mailservers geprobeerd? Voor verzenden en ontvangen: mail.chello.nl
Heeft geen zin als m'n username van hun servers is verwijderd.
Ik ga nog een paar keer proberen te bellen, lekker luguber.

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:57
Gewoon ff je wachtwoord opvragen, heb ik ook een keertje gedaan, komt ie 2 dagen later met de post. En ja, je moet helaaas wel geduld hebben. Ik was m trouwens zelf kwijtgeraakt ;)

• Bender
  • Laatst online: 07-08 16:43
Ik ben ook een keer uit het systeem geflikkerd..
Ik was volgens hun ineens geen gebruiker van chello..
Ik had gebeld, kreeg ik een aardige* dame aan de lijn die gewoon even alle gegevens vroeg en opneiwu een user aanmaakte en werkte meteen weer :)

* De dame was zeer aardig en klonk als een mooie brunette waarvan ik zelfs het id had dat ze 's nachts ook telefonisch werk deed, leuke ervaring :)

• RedHat
Triloxigen schreef op 12 september 2002 @ 16:55:
Ik ben ook een keer uit het systeem geflikkerd..
Ik was volgens hun ineens geen gebruiker van chello..
Ik had gebeld, kreeg ik een aardige* dame aan de lijn die gewoon even alle gegevens vroeg en opneiwu een user aanmaakte en werkte meteen weer :)

* De dame was zeer aardig en klonk als een mooie brunette waarvan ik zelfs het id had dat ze 's nachts ook telefonisch werk deed, leuke ervaring :)
Ik wil ook, ik wil ook :D

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

RedHat schreef op 12 september 2002 @ 17:44:
[...]

Ik wil ook, ik wil ook :D
0900-1580 :*
het gratis nummer staat ook nog in de faq... tijdje geleden al gemaild dat dat allang niet meer in gebruik is maar 't staat er nog steeds in...
Pagina: 1