[PHP]Probleempje met mn gastenboekje

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:15
Sinds ik op mn site een gastenboekje heb gezet, heb ik een nogal vaag te omschrijven probleem. Dit gastenboek (SPS heet het) heb ik kant en klaar van hotscripts.com afgehaald, en heb er een aantal dingen in aangepast om het mooi in mijn site te integreren. Nu zit er ook een admin gedeelte bij, waarmee ik berichten kan aanpassen of verwijderen, en daar zit volgens mij het probleem min of meer. Ik heb het idee (weet het allemaal dus niet zeker), dat als ik een berichtje aanpas of verwijder, dat PHP dan even lichtjes over zn nek gaat. Want als ik de site dan bijvoorbeeld in een nieuw venster open, krijg ik eerst alleen de achtergrond(kleur) te zien, en linksonder staat er "gereed". Vervolgens duurt het nog een seconde of 10 voordat de echte inhoud tevoorschijn komt. Het is nu niet zo dat dit elke keer is, het gebeurt maar af en toe, hierdoor is het probleem ook moeilijk te isoleren. Weet iemand wat het probleem kan zijn? De site is overigens www.lighttowntours.nl (dit bedoel ik dus niet als spam ofzo, maar zodat jullie een idee van het probleem kunnen krijgen... mocht het niet toegestaan, verwijder het dan toch maar :/ ).

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
zou het misschien kunnen dat de server wat te weinig capaciteit heeft???

iRacing Profiel

Verwijderd

volgens mij isset gewoon dat script wat brak geschreven is, je kan een andere proberen of zelf maken (is makkelijker dan het lijkt)

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:04
Het is niet de bedoeling dat P&W 'ers hier fouten of problemen uit scripts gaan halen die van 3den komen.

Vraag het misschien aan de maker.

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.