There's so much comedy on television. Does that cause comedy in the streets?
Piept ie dan kun je de fout vinden. Piept ie niet, dan is je mobo en/of je proc iig dood.
Ik denk dat het mobo ook kapot is. Hen je niet een oude liggen die het nog wel doet? dan test je daar de andere hardware op.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
1) De videokaart is 100% zeker kapot (doet het niet in mijn andere PC)
2) De HD is ook kapot, wordt ook niet herkend als ik m in mn EPOX 133A - board druk
3) De proc doet het
4) de RAM doet het
mijn vraag nu: kan het zijn dat een systeem helemaal niet boot (geen beeld, nix) als er een:
-werkende vidkaart in zit
-werkende proc in zit
-werkende RAM in zit
-<b>niet</b> werkende HD in zit
anders is het nieuwe moederboard ook kaduuk
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Rataplan schreef op 25 september 2002 @ 15:00:
Als het ding op 1 of andere manier sluiting maakt kan 'ie eventueel nog meer kapot maken ook
Mobo+ram+proc+video zou wat moeten doen. Minder == helemaal niks, dat kan kloppen
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
de HD is een Seagate ST317221A, van 17,2GB dus
ik heb de RAM, proc, en video allemaal al in een andere puter gehangen en het resultaat was respectivelijk positief, positief, negatief.
Ik zal even de rest van het verhaal vertellen: ik heb de voeding en het moederboard al vervangen, maar het lijkt erop dat het nieuwe mobo dus ook kapoere is!!!
De HD zou trouwens geen probs moeten geven, dacht ik zo. Maar laat die er nog maar even buiten.
[edit:]Hint: schroef de hele zooi niet in een kast, maar leg je mobo op een handdoek oid, en zet daar ram en proc (en die andere videokaart dus) in. Weet je ook meteen zeker dat het niet aan sluiting in de kast ligt. Wel oppassen met loslopende katten enzo
nee, het nieuwe mobo is volgens mij dus ook kapot!Rataplan schreef op 25 september 2002 @ 18:24:
Dus als je deze voeding, RAM, proc, het nieuwe mobo en een andere, wel werkende, videokaart bij mekaar prikt dan doet het...?
en toen ik er een vidkaart die het deed inmikte deed hij helemaal niets anders, dus het mobo moet kapot zijn lijkt me...
Eerst heel lang gezocht en geprobeert wat er fout was , maar na het vervangen van het mobo en de voeding liep hij weer perfect.
Maar volgens mij heb jij wat meer pech