LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Ennuh, als je het aan de mensen van dat topic wil vragen, doe dat dan in het betreffende topic
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Ja da vragen deed ik in de hoop dat hij vandaag langs komt.Demoniac schreef op 12 september 2002 @ 15:13:
Zoek eens op wat voor voltage regelaar er op zit, dan kan je simpel een datasheet downloaden en hier wat meer info posten
Ennuh, als je het aan de mensen van dat topic wil vragen, doe dat dan in het betreffende topic
Maar kun je een pic van zo'n voltage regelaar laten zien mischien kun je em omsirkelen op zo'n plaatje dat in het radeon topic staat.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Wan ik kan mijn mem totaal niet oc'en.
Ik weet ook niet was die voltregulater is (hoe i er uit ziet)
Verwijderd
http://www.xtremesystems....b67dedc9d68a2b&forumid=85
hier staat wel wat tussen niet ?
Ik ken die radeon kaartjes niet ,maar ik zie daar 4 prik draadjes in vorm van floppy connector zitten .
Ken het zo zijn dat de core daar mee van "geniet"
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
ja die connector is de stroom toevoer van de Kaart dus ook GPU.Speedy-J schreef op 12 september 2002 @ 19:01:
ik zie daar wel een crystal zitten bij die heatsink ,de regulator zit daar in de buurt dan![]()
Ik ken die radeon kaartjes niet ,maar ik zie daar 4 prik draadjes in vorm van floppy connector zitten .
Ken het zo zijn dat de core daar mee van "geniet"![]()
Want hij draait nu 800 mhz maar hij heeft die niet gepost.