[OC] Radeon 9700 Pro Volt Mod: hoe?

Pagina: 1
Acties:

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-02 16:55
Ik wil graag uit gaan zoekken hoe je de Radeon 9700 Pro serie moet volt modden.
Mijn vorige radeon 8500 Was ook ge v-mod.
Ik zou willen vragen aan de mensen van dit topic:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/354122
of ze mischien kunnen helpen.
Ik heb geen idd waar ik zou moeten beginnen en mij geheugen wil nu max 315 dus wordt geknepen net als bij de Radeon 8500 oem's het geval was.

Peertje NL heb je mischien ook al een Radeon 9700 ?

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:57

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Zoek eens op wat voor voltage regelaar er op zit, dan kan je simpel een datasheet downloaden en hier wat meer info posten :)
Ennuh, als je het aan de mensen van dat topic wil vragen, doe dat dan in het betreffende topic :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Astennu
Demoniac schreef op 12 september 2002 @ 15:13:
Zoek eens op wat voor voltage regelaar er op zit, dan kan je simpel een datasheet downloaden en hier wat meer info posten :)
Ennuh, als je het aan de mensen van dat topic wil vragen, doe dat dan in het betreffende topic :)
Ja da vragen deed ik in de hoop dat hij vandaag langs komt.

Maar kun je een pic van zo'n voltage regelaar laten zien mischien kun je em omsirkelen op zo'n plaatje dat in het radeon topic staat.

Afbeeldingslocatie: http://home.wxs.nl/~merab000/temp/PICT0071.JPG

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Verwijderd

Topictitel ontschreeuwd.

• Astennu
Dabit heb jij geen idee ?
Wan ik kan mijn mem totaal niet oc'en.
Ik weet ook niet was die voltregulater is (hoe i er uit ziet)

• Astennu
Ja de eerste link is goed maar wel onduidelijk wat je moet doen :?

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07-2025

Speedy-J

AMD Enthusiast

ik zie daar wel een crystal zitten bij die heatsink ,de regulator zit daar in de buurt dan :?
Ik ken die radeon kaartjes niet ,maar ik zie daar 4 prik draadjes in vorm van floppy connector zitten .
Ken het zo zijn dat de core daar mee van "geniet" :) :?

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

• Astennu
Speedy-J schreef op 12 september 2002 @ 19:01:
ik zie daar wel een crystal zitten bij die heatsink ,de regulator zit daar in de buurt dan :?
Ik ken die radeon kaartjes niet ,maar ik zie daar 4 prik draadjes in vorm van floppy connector zitten .
Ken het zo zijn dat de core daar mee van "geniet" :) :?
ja die connector is de stroom toevoer van de Kaart dus ook GPU.

• Astennu
Maar dit is Was de mod voor de GPu is er dan ook een mod voor het geheugen.
Want hij draait nu 800 mhz maar hij heeft die niet gepost.

Pagina: 1