Toon posts:

[XP] Terug naar 98 door verwijderen XP?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu een tijdje bezig met XP, maar ik wil err vanaf. Ik ben tot XP gekomen dmv een update in Win 98. Nu is er bij configuratiescherm->software een optie om win XP te verwijderen. Als ik dit doe, kom ik dan weer terug in win98? En blijven al mijn data en settings (modem e.d.) bewaard?
Ik hoop dat jullie een antwoord hebben,
Bij voorbaat dank

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-08 21:00

Ace

Happy Happy Joy Joy

Volgens mij kan dat niet, maar waarom zou je het willen? Wat doet het niet wat je onder W98 wel kan?

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-09 23:26
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;q303661&

Volgens de MSKB moet het werken, maar of het ook goed gaat is natuurlijk de vraag...

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
De meest eenvoudige dingen, ik kan mijn microsoft sidewinder niet meer installeren bijvoorbeeld. Windows geeft aan dat hij daar niet aan doet. Plus nog een aantal compatibiliteitsproblemen.
Tis eigenlijk meer om vanuit 98 naar 2000 te gaan, zonder dat ik het hele gezeur met formatteren enz. hoef te doorstaan. Het is dus eigenlijk een tijdelijke oplossing.

• camiels
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:09
Lijkt me niet heel logisch, van winXP naar win98 naar Win2k. Zou altijd voor een fresh install kiezen. Wanneer je data die je wilt bewaren altijd op een andere partitie opslaat is installen vaak in 1 1/2 uur wel gebeurd. Altijd sneller dan eerst het één eraf halen met alle problemen van dien, om vervolgens het ander erop te zetten.

Mijn sidewinder (USB) doet het overigens prima in XP sp1

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de hulp. Tis inmiddels gelukt xp te verwijderen, en 98 werkt nu als een zonnetje. Hij slaat alle documenten e.d. op dus je hoeft niet alles ff te branden enzow.
Die sidewinder van mij is een ouder modelletje, geen USB dus, anders had het idd wel gewerkt.

Verwijderd

Als je de sidewider drivers van ms had gedownload ook onder xp......
Pagina: 1