Toon posts:

acer laptop toetsenbord

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een acer 720 tx laptop waarvan het toetsenbord defect is.Hoe vervang je deze ,met andere woorden welke schroevjes moeten los en welke juist niet 8)7

Verwijderd

kun je geen plaatje maken van de onderkant???

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2002 15:25 . Reden: wanneer zal ik een keer geen typo maken ]

Verwijderd

Topicstarter
wordt een beetje moeilijk maar er zitten aan de uiterste zijkanten schroeven en 2 in het midden maar moet zo 'n ding er van boven of van onder uit gehaald worden .of gaat het ook erom dat de accu en cd rom speler etc. eruit moeten
thankz voor de reply

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Die keyboardjes van Acer kun je toch gewoon aan de bovenkant oplichten.
Volgens mij kun je als je van de voorkant kijkt net onder het toetsenbord, als ik me niet vergis ter hoogte van de CV en de M, twee clipjes zien zitten...
Tenminste, ik had laatst een Acer ter reparatie hier, en daar moest het wel zo...
Weet alleen het type niet meer...

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie niet echt clipjes zitten maar als het klipjes moeten zijn heb ik er 4 moet ik deze indrukken ??

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:06

LopeZ

Too much is never enough

Um kun je alleen zelf achterkomen, iedereen hier gokt maar wat omdat ze die laptop niet hebben, vaak moet je wel iets van kracht zetten bij het oplichten van het toetsebord.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.