programma/script om webpagina's te beveiligen

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• AKF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-08 15:29

AKF

Life is hilariously cruel

Topicstarter
Ik zoek een programmaatje/script om webpagina's te beveiligen, zodat mensen mijn design niet kunnen overnemen. Het moet dus niet alleen beschermen tegen rechtermuisknop, maar ook tegen bestand--> opslaan als.
Nou heb ik wel een programmaatje gevonden, "webprotect" ,dat werkt op zich wel ok, maar als een pagina teveel interactie vereist (webwinkel bijv.) blockt -ie teveel.
Kent er iemand meer van dit soort programmaatjes? Het handigst is het natuurlijk als je de mate van beveiliging heel gedetailleerd kunt instellen.

A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say. "That's dynamite, baby."

Verwijderd

Hmmm.... volgens mij kan dit nooit. Er zijn inderdaad wel van die programma's, maar uiteindelijk kun je de html-code altijd inlezen. En die kun je dan natuurlijk doodleuk gebruiken.
Dit vind ik juist het mooie van het www, als je iets moois ziet van een ander kun je het gebruiken voor je eigen pagina's. En dat betekent helemaal niet dat je het 1 op 1 hoeft te jatten.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:42

Pelle

🚴‍♂️

Kan niet. Alles is te jatten.

Dit topic is gesloten.