Geluk dat je ons, Belgen, derbij hebt gezet
/edit:
Puik artikel hoor! Mooi werk!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
2 prijzen van $1000.
I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
ohw nou ik heb net tweeéé dezzzelfde pppunten..... hik.... hik...Mobster schreef op 13 september 2002 @ 16:46:
Voor elk gevonden punt 1. Want (voor de mensen die het nog niet wisten) we zoeken een punten-paar
Hmm zo te zien ben ik de enige die er zo over dacht. Sorry het is ook niet mijn bedoeling om onrust te stoken/creeeren o.i.d. Ik zal het wel verkeerd hebben opgevat en misschien een goed weekend zou ook niet verkeerd zijnVerwijderd schreef op 13 september 2002 @ 12:34:
[...]
Gewoon een beetje plagen, maar als je dat niet leuk vind dan stop ik er wel mee.
MarcyDarcy schreef op 13 september 2002 @ 12:20:
Wist je dat ik me best aan je erger?
Leden van andere teams die hier weleens langkomen zitten niet zo te zeveren/op te scheppen. Kijk eens hoe bijv. leden van Seti@nl zich hier gedragen.
Een taunt is leuk (deden die Knights Who Say Ni! ook) maar wat jij doet is echt irrtant
Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 02:45:
Ik ook. Met mijn 3 artikelen voor Ars Technica over TVM heb ik nu al zo'n 250 nieuwe leden "gespaard". Hoeveel heb jij er al?
Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 15:15:
Alleen binnen jullie soort subteams. Trouwens zat Harijs hiervoor bij geen enkel team en dan is het in ieder geval geen probleem.
Verwijderd schreef op 13 september 2002 @ 12:40:
Okee, ik heb een verhaaltje:
http://145.94.192.103/dpc_aars/dpc_ars.html
Als hij gepost kan worden dan is er een andere host voor de plaatjes en de zip, mijn adsl verbindinkje gaat het anders niet leuk vinden
op- of aanmerkingen?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq