Verwijderd

Topicstarter
Als je een mp3 speler hebt die ook andere bestanden aan kan behalve mp3 bestanden (muvo, diva), kunnen die bestanden er samen opstaan. Of kunnen er of mp3 bestanden of andere bestanden op?

Het is natuurlijk wel makkelijk als je op weg naar school muziek kunt luisteren, en als je dan op school bent aan gekomen de documenten van de speler eraf kunt halen en gebruiken.

Verwijderd

Op die van mij (LG MF-PD360) kun je alle bestanden opzetten die je maar wilt, alleen moet je ze uitlezen met een speciaal progje van LG (dus niet gewoon via de Windows Verkenner) moet ik dat op school eerst installeren.

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Bij diva bijvoorbeeld kan je volgens mij naast mp3/wma ook gewoon je word documentjes erop zetten en kan je ze normaal afspelen.

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

kan...

zeker de MuVo is op dit gebied erg handig -> inpluggen en kopieren (geen kabels etc.)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook lang aan de muvo zitten denken, maar ik heb net toch een 128mb Diva besteld. De 128 mb muvo is nu nog niet verkrijgbaar en word waarschijnlijk duurder dan de 128mb diva. Met de diva is het ook mogelijk om direct te kopieren vanuit bijvoorbeel de windows verkenner. (het kabeltje wat dan nodig is neem ik dan maar voor lief). Verder heeft de diva een display, kan er meer geheugen in, dan de firmware worden upgedate en is hij niet eens zo heel veel groter dan de muvo.

Hopen dat hij een beetje gaat bevallen :)

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik heb hem binnen.
Kei relaxed ding is het. Lekker klein, goed geluid, makkelijk te gebruiken. Je moet er wel rekening mee houden dat je de hardware (de "removable disk" = de diva dus) eerst even uit moet schakelen voordat je de usb kabel uit het ding trekt. Anders wil hij daarna niet echt meer aan enzo
Pagina: 1