• DonCorleone
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-01 09:12
ik ben al een tijdje opzoek naar een geschikte mp3speler, maar kom er nie echt ui welke ik wil gaan kopen.
hij moet aan een aantal eisen voldoen:
mp3+wma afspelen
mooi design
64 mb
minder dan 200 euro kosten.

ik heb al een heleboel topics op got bekeken en op tweakers een antal reviews gelezen.

zelf heb ik er een paar bekeken die aarig in de richting komen zoals:
nexII (dan voor 64mb geheugen bijkopen)
Compaq ipaq PA-2
Creative Nomad IIC
diva

heeft iemand ideen welke mp3speler het beste aan mij eissen voldoet of iemand die een andere heeft met deze eisen?
en als je een van deze mp3 spelers hebt zou je jou ervaringen dan willen delen?

alvast bedankt!

respect tha DON Don's SPECS

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Gadget talk?

Verwijderd

Change forum. Gadget talk. Kunnen ze je er alles over vertellen. ;)

• sh4d0wman
  • Laatst online: 17:32

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

nomad muvo?? deze ben ik van plan om te kopen. :) info: www.nomadworld.com

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• DonCorleone
sh4d0wman schreef op 12 september 2002 @ 12:23:
nomad muvo?? deze ben ik van plan om te kopen. :) info: www.nomadworld.com
zeker een relax ding, lijkt mij ook we wat, maareuh er kan geen extra geheugen in geloof ik allen heel speciaal van creative d8 ik dus geen compact flash kaartje ofzo das wel jammer, verder voldoet ie wel aan alles, alleen wil ik nog ff precies de prijs weten, laat ff van je horen als je hem gekocht hebt

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:58

JvS

Ik heb hem zelf ook

>> Gadget Talk

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• sh4d0wman
  • Laatst online: 17:32

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

ik laat het wel weten als ik hem heb. ik wacht nog op onze leverancier, dit speeltje zou deze maand beschikbaar moeten komen in Ned. zodra ik ook een prijs weet zet ik het even neer.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Verwijderd

Ik heb een Sony MD. Hier kun je via USB diverse mediaformaten in pompen. Na een beetje 'onderhandelen' (Meneer, zoekt u een minidisc-speler? - Mwoh niet echt, ik kijk een beetje. enz) kreeg ik 'm mee voor EUR 235,- bij Modern. Dat is wel wat boven je budget, maar denk er aan dat op een MD op mp3-kwaliteit ongeveer 4 cd's passen (4x80minuten). En een md-tje kost maar een euro of drie. Handiger dus dan een flash-geheugenspeler.
En van schokkende muziek heb je geen last. Ik geloof dat ie een minuut of 5 geheugen heeft, ik heb iig nog nooit en 'tik' gehoord.

Dus... neem deze zeker in je overweging mee.

Verwijderd

Leuk leuk, md is helaas niet wat ie wil lijkt me.

Verwijderd

De enige pro's van een flash speler tov mijn MD zijn:
-grootte;
-prijs.

Maar de laatste is meestal geen eerlijke vergelijking. Hiermee bedoel ik dat er op een MD veel meer past. Op vakantie gaan met een MP3-speler (flash) is lastig. Je hebt dan een laptop nodig om er regelmatig nieuwe muziek in te pompen. Of je bent heel erg gek op die paar nummers natuurlijk, :)
Ga je met verwisselbare flash-kaartjes werken, dan wint de MD het al gauw qua prijs.

Ik heb zelf ook voor de keuze gestaan. Dat was best moeilijk, want er zijn zoveel geinige apparaatjes. Ik ben blij dat ik voor de MD heb gekozen. Deze klinkt stukken beter dan de diverse apparaatjes die mijn vrienden hebben. Ik krijg dan ook vaak jaloerse blikken. :)

• DonCorleone
Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 14:04:
De enige pro's van een flash speler tov mijn MD zijn:
-grootte;
-prijs.

Maar de laatste is meestal geen eerlijke vergelijking. Hiermee bedoel ik dat er op een MD veel meer past. Op vakantie gaan met een MP3-speler (flash) is lastig. Je hebt dan een laptop nodig om er regelmatig nieuwe muziek in te pompen. Of je bent heel erg gek op die paar nummers natuurlijk, :)
Ga je met verwisselbare flash-kaartjes werken, dan wint de MD het al gauw qua prijs.

Ik heb zelf ook voor de keuze gestaan. Dat was best moeilijk, want er zijn zoveel geinige apparaatjes. Ik ben blij dat ik voor de MD heb gekozen. Deze klinkt stukken beter dan de diverse apparaatjes die mijn vrienden hebben. Ik krijg dan ook vaak jaloerse blikken. :)
heb je wel gelijk in maar als je een md wil zit je cke wel boven de 200 euro en als je dat dan opweegt tegenover de mp3speler dan is die wel goedkoper.
zou ik hem mee nemen naar vakantie dan is de md natuurlijk wel beter omdat daar meer nummmer en dergelijke opkunnen, maar aangezien je meestalmaar 3weken op vakantie gaat en dat tegenover 48 resterende weken die er in een jaar zitten vind ik het wel zonde om er 100 euro meer voor uittegeven voor 3 of 4 weken vakantie, dan maar niet zo veel nummers op vakantie ik heb immers een cd-speler in de auto ;)

Verwijderd

Ok, ok. Maar...

Wat niet kan, tenzij je dus een berg flashkaartjes hebt (=duur) is even gauw de nummers wisselen. Daar heb je dus altijd een computer voor nodig. Lastig als je snel weg moet, nog wat muziek mee wilt nemen en er achter komt dat nou net niet die nummers op je speler staan die je wilt luisteren. Of nog lastiger: je kunt niet kiezen welek nummers je erop wilt zetten. ;)

Trouwens, om eerlijk te blijven, weet ik nog een pro van sommige flash MP3-spelers: je kunt er ook andere bestanden op zetten. Zips of word-docs bijvoorbeeld. Handig als je geen Zip-drive hebt.

• DonCorleone
Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 14:23:
Ok, ok. Maar...

Wat niet kan, tenzij je dus een berg flashkaartjes hebt (=duur) is even gauw de nummers wisselen. Daar heb je dus altijd een computer voor nodig. Lastig als je snel weg moet, nog wat muziek mee wilt nemen en er achter komt dat nou net niet die nummers op je speler staan die je wilt luisteren. Of nog lastiger: je kunt niet kiezen welek nummers je erop wilt zetten. ;)

Trouwens, om eerlijk te blijven, weet ik nog een pro van sommige flash MP3-spelers: je kunt er ook andere bestanden op zetten. Zips of word-docs bijvoorbeeld. Handig als je geen Zip-drive hebt.
meestal als ik wegga dan weet ik dat heus wel van te voren en dan zet ik er ff wat muziek op, als ik echt heel snel weg moet dan kan het gewoon niet en vergeet ik toch vanalles dus waarschijnlijk ook die mp3-speler :+
en dat ene dat je niet kunt kiezen weleke nummers je erop wil zetten snap ik niet :? je kunt toch gewoon de nummers uploaden welke je wil.
en je hebt geen zip drive nodig, die zet je zo weer terug naar je pc dan kun je ze uitpakken.
je sluit meestal je mp3speler aan op je usb dus via dat wordt ie up/down geload
8)7

Verwijderd

en dat ene dat je niet kunt kiezen weleke nummers je erop wil zetten snap ik niet je kunt toch gewoon de nummers uploaden welke je wil.

antwoord:
Ik bedoel als je snel wat nummers wilt kiezen, dan weet je niet welke je moet kiezen. En de klok tikt door....

en je hebt geen zip drive nodig, die zet je zo weer terug naar je pc dan kun je ze uitpakken.

antwoord:
De MP3-speler is inderdaad bijna altijd via USB aangesloten. Dat maakt het juist zo handig. Er zijn flash mp3-spelers die zonder drivers (win 2k/winxp) zijn aan te sluiten. Hij gedraagt zich dan als een harde schijf als ie is aangesloten. Je kunt er daardoor ook allerlei ander bestanden opzetten. Ok, dit gaat dan ten koste van ruimte voor muziek, maar als je niks anders voor handen hebt lijkt het me erg handig.[/b]

Tip: Gebruik leestekens (punten, komma's, hoofdletters) en hou je zinnen kort/overzichtelijk. Dat maakt je posts een stuk leesbaarder. B)

• DonCorleone
Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 17:07:
en dat ene dat je niet kunt kiezen weleke nummers je erop wil zetten snap ik niet je kunt toch gewoon de nummers uploaden welke je wil.

antwoord:
Ik bedoel als je snel wat nummers wilt kiezen, dan weet je niet welke je moet kiezen. En de klok tikt door....

antwoord:
De MP3-speler is inderdaad bijna altijd via USB aangesloten. Dat maakt het juist zo handig. Er zijn flash mp3-spelers die zonder drivers (win 2k/winxp) zijn aan te sluiten. Hij gedraagt zich dan als een harde schijf als ie is aangesloten. Je kunt er daardoor ook allerlei ander bestanden opzetten. Ok, dit gaat dan ten koste van ruimte voor muziek, maar als je niks anders voor handen hebt lijkt het me erg handig.[/b]

Tip: Gebruik leestekens (punten, komma's, hoofdletters) en hou je zinnen kort/overzichtelijk. Dat maakt je posts een stuk leesbaarder. B)
ja ok ik zal eraan denken maar ik had weinig tijd, ik was aan het werk srry

iemand verder nog ideen voor een mooie mp3 speler met mijn eissen?

• DonCorleone
ik heb er inmiddels al een besteld en heb hem binnen!
het is de zillion geworden, die volded aan al mijn eisen en koste 134,- euro

perfect ding, lekker klein, mooi design, mp3 wma en aac format speelt ie af
en nog eens 64 mb ook, het uploaden naar de speler toe gaat ok lekker snel, binnen zeker 30 sec heb je er een nr op!! dus dat gaat aardig snel.
Goed te betalen als je het mij vraagt echt een aanrader voor iemand die er niet al te veel geld voor uit wilt geven!
er zit ook een makkelijk programmatje bij heel makkelijk in gebruik en met die usb is een peace op cake! :D

ik ben er tevreden mee

Pagina: 1